Един от най-продаваните електрически автомобили в света получава две дългоочаквани функции за пазарите в Азия, докато клиентите в САЩ може да се наложи да почакат. Новите подобрения са обявени за Япония, Южна Корея и Тайван, след като през август Tesla въведе лостчетата за мигачите и при автомобилите, произведени в Китай.
Въпреки че повечето анализатори са съгласни, че представеният преди две години фейслифт на Model 3 е подобрение спрямо предшественика си, има един аспект, който предизвика сериозно недоволство – липсата на традиционен лост за мигачите. По необяснима причина Tesla реши да премести управлението им върху волана. Други производители като Ferrari са правили същото, но продуктите на Илон Мъск са насочени към много по-широка аудитория.
Тихото завръщане на мигачите
За изненада на мнозина обаче, традиционните лостчета се завръщат, макар засега само в автомобилите Model 3, предназначени за три азиатски пазара. Тази седмица Tesla представи обновена версия на модела, която ще се продава в Япония, Южна Корея и Тайван. В промоционалните материали марката разкрива, че промененият Model 3 включва лост за мигачите, разположен на кормилната колона – точно там, където му е мястото.
Появата на лостчето не е пълна новост. Освен че го запази при обновения Model Y, през август Tesla тихомълком го върна и за китайския пазар, като дори предложи възможност за монтиране на по-стари автомобили срещу 2499 юана (около 350 долара). Разширяването на тази промяна към още три държави предполага, че компанията е въвела хардуера отново в производствената си линия.
Нова предна камера за по-лесно паркиране
Освен връщането на лоста за мигачите, компанията е монтирала и предна камера в бронята. Това е функция, за която феновете на Tesla настояват от години, и която би трябвало да направи маневрирането в тесни пространства значително по-лесно и безпроблемно.
А какво се случва в САЩ?
Въпреки промените при автомобилите, продавани в Азия, Tesla все още не е потвърдила дали ще направи същите малки допълнения и за американските версии. Би било странно обаче, ако това не се случи. Очевидно компанията вече е намерила доставчици за тези компоненти и разполага с необходимата поточна линия за монтажа им, така че добавянето им към автомобилите, произведени в САЩ, изглежда просто въпрос на време.
Последвайте ни в Google News