Японският производител Mazda обяви актуализации за модел 2026 г. на своя CX-70. Този двуредов кросоувър от среден клас съчетава изискан стил и гъвкаво товарно пространство с електрифицирана динамика.
Моделът се предлага с три варианта на задвижване. Два от тях са базирани на редовия шестцилиндров 3,3-литров турбо двигател e-Skyactiv-G със система M-Hybrid Boost. Третият е plug-in хибридът e-Skyactiv PHEV. Всички версии са оборудвани с осемстепенна автоматична трансмисия, стандартно задвижване на всички колела i-Activ, система Kinematic Posture Control и режими на шофиране Mi-Drive със Sport и Off-Road.
Подобрения в задвижването и оборудването
За модел 2026 г. CX-70 получава множество стандартни подобрения в интериора и екстериора, които допринасят за уникалното усещане зад волана, характерно за Mazda, и го правят подходящ за широк кръг от клиенти.
Нивата на оборудване на CX-70 PHEV са преработени, като plug-in хибридната система e-Skyactiv вече осигурява увеличен пробег само на ток до 48 км по стандарта EPA. От компанията уточняват, че това е постигнато без компромис с динамиката на автомобила, като същевременно се отговаря на изискванията на клиентите за по-голям електрически пробег.
Системата за задвижване e-SKYACTIV PHEV генерира обща мощност от 323 к.с. и 500 Нм въртящ момент при използване на препоръчителното високооктаново гориво. Към режимите на шофиране Mi-Drive е добавен и чисто електрически EV режим, както и режим за зареждане на батерията от двигателя.
Ниво на оборудване PHEV SC
Базовото ниво на оборудване CX-70 PHEV SC запазва черните екстериорни емблеми, декоративни елементи, предната решетка тип „пчелна пита“, задния спойлер и релсите на покрива. Промените включват нова емблема „PHEV“ на калниците и черен надпис „SC“ на задната врата, както и 19-инчови алуминиеви джанти в сив металик. Стандартното оборудване включва електрическа задна врата, отопляеми странични огледала с вградени LED мигачи, автоматични LED фарове с автоматично нивелиране, LED дневни светлини и стопове, асистент за дълги светлини и сензор за дъжд.
В интериора PHEV SC предлага тапицерия от изкуствена кожа, волан и скоростен лост, обвити в кожа, шофьорска седалка с осем електрически настройки и лумбална опора, както и LED осветление. Оптимизираните решения за съхранение на вещи, познати от версиите с турбо двигател, също са налични.
Стандартните технологии включват вграден асистент Alexa, 12,3-инчов централен дисплей на инфоразвлекателната система Mazda Connect с тъч функционалност при използване на Apple CarPlay или Android Auto, 12,3-инчов изцяло цифров инструментален панел, аудиосистема с осем високоговорителя, предни и задни USB-C портове, система за безключов достъп Mazda Advanced Keyless Entry, старт-стоп бутон и автоматичен климатроник.
Пакетът за безопасност i-Activsense е стандартен и включва система за интелигентно спиране, следене на сляпата зона, адаптивен круиз контрол Mazda, система за следене на умората у водача, асистент за поддържане на лентата с предупреждение при напускане, предупреждение за напречен трафик отзад, предупреждение при излизане от автомобила и камера за заден ход със статични насочващи линии.
Цената на Mazda CX-70 PHEV SC за модел 2026 г. започва от 47 810 долара.
Ниво на оборудване PHEV SC Plus
По-високото ниво на оборудване Mazda CX-70 PHEV SC Plus, с цена от 51 100 долара, надгражда над базовия модел с редица премиум подобрения. Те включват тапицерия от естествена кожа, шофьорска седалка с памет за две позиции, пътническа седалка с осем електрически настройки, отопляеми и вентилирани предни седалки, отопляеми задни седалки, отопляем волан, прожекционен дисплей (Active Driving Display) и прибиращи се сенници за задните прозорци.
Последвайте ни в Google News