Тази година Сордо спечели рали „Сардиния” – първата му победа в световния шампионат от 2012 година. Испанецът победи, след като лидерът Ойт Танак получи повреда и се завъртя в последната отсечка.
„Отборът вече е като семейство за мен, заедно имаме фантастични моменти – обясни Сордо. – Тази година върхът беше победата в Сардиния, но през годините имаме още много силни изяви, включително и двойната победа в Германия в първия сезон на Hyundai в световния шампионат.
„Hyundai i20 WRC е силен автомобил във всички ралита, двамата с навигатора ми Карлос дел Барио показахме силно темпо в много състезания тази година, но невинаги постигнахме резултатите, които заслужавахме.”
Шефът на тима на Hyundai Андреа Адамо, че е „логична крачка” отборът да задържи Сордо.
„Победата на Дани в Сардиния дойде след изключително представяне, но той показа темпо и потенциал в повечето ралита, в които участва”, обясни Адамо.
За 2020 Тиери Нювил остава пилот №1 на Hyundai, а третата кола ще се дели между Сордо и Льоб. Все още обаче не е ясно кой ще кара втората кола на отбора и какво ще е бъдещето на Андреас Микелсен и Крейг Брийн. Микелсен кара втори пълен сезон за Hyundai, но представянето му е разочароващо, а Брийн беше нает за Финландия и Уелс, като след силното си каране във Финландия, той катастрофира в Уелс и изостана от челото, което накара Адамо да признае, че е разочарован от ирландеца.