„Нямаме планове да предлагаме изцяло електрически Mustang на платформата MEB на VW – заяви говорител на Ford. – Но плановете ни включват лансирането на електромобил, базиран на MEB за Европа, като сега обсъждаме възможността и за втори модел. Но освен тези модели, не можем да коментираме спекулации за бъдещи наши модели.”
Според слуховете, представители на Ford и VW са се срещнали още през ноември, за да обсъждат бъдещи електрически модели и тогава се появила идеята за по-малък на размери Mach-E. Дори се предполагаше, че новият модел ще е с по-различен дизайн от по-големия си събрат, но пак ще е кросоувър.
През юли миналата година Ford и VW обявиха, че американският гигант купува MEB платформи и компоненти, необходими за производството на 600 000 електромобили в рамките на 6 години, като всички те ще са за европейските пазари. По същото време двете компании обсъждаха и съвместен електромобил за Европа, а вече се споразумяха за съвместно създаване и развитие на бъдещи модели пикапи и ванове, включително и следващите поколения на VW Amarok и Ford Ranger.
Mach-E трябва да се появи в края на 2020, като дилърите на Ford вече събират депозити за електромобила. 80 процента от клиентите предпочитат по-голямата батерия за по-голям пробег с капацитет 98,8 киловатчаса, а 55% залагат на задвижване 4х4, съобщиха от компанията, обработваща поръчките.