Toyota Tundra с тунинг за 54 000 долара, продадена на цената на нов автомобил

Един екземпляр Toyota Tundra Platinum модел 2025 г. с модификации за експедиции на стойност 54 000 долара, беше продаден на търг за 70 000 долара. Първоначалната цена на пикапа е била 72 198 долара, а към момента на продажбата е изминал около 21 000 км. На практика автомобилът е постигнал цената си като нов, въпреки скъпите подобрения, което представлява сериозна загуба за продавача.

За купувача обаче сделката е изключително изгодна, тъй като получава напълно оборудван автомобил, перфектен за пътешествия до отдалечени места и дълги пътувания. Този тип превозни средства, известни като „овърлендъри“, са много повече от стандартни всъдеходи.

Макар всеки пълноразмерен пикап като Tundra да предлага добри възможности извън пътя, специализираните машини за експедиции изискват подсилено окачване, допълнително място за багаж, защитна екипировка и понякога дори интегрирани зони за спане.

Модификации по екстериора и окачването

Конкретният автомобил е с ниво на оборудване Platinum CrewMax 4×4 и е боядисан в сив металик Magnetic Gray. Подобренията по външния вид включват покривало за товарния отсек SmartCap, предна броня ARB с лебедка, персонализирана задна броня с куки за теглене, както и защитни плочи и прагове с вградено LED осветление под купето.

Допълнително са монтирани багажник на покрива Sherpa, 20-инчова LED светлинна лента, светлини Baja Designs на предните колони и LED прожекторни фарове от серията NOVA. Автомобилът е оборудван с 18-инчови черни джанти Icon, „обути“ с гуми Falken Wildpeak с размер 35×11.5 инча.

Окачването е сериозно преработено с персонализирани амортисьори с външни резервоари, хидравлични тампони и комплект за сваляне на предния диференциал. Фабричният пакет TRD Off-Road добавя системи като Multi-Terrain Select, Crawl Control и асистент за спускане по наклон.

Интериор и задвижване

В купето комфортът е осигурен от предни седалки с подгряване, вентилация, масажна функция и 10-посочно електрическо регулиране. Задната седалка също е с подгряване и вентилация. Интериорът е с черна кожена тапицерия, двузонов автоматичен климатик, стелки Husky и скоростен лост с лого на TRD. Оборудването включва още аудиосистема JBL с 12 високоговорителя, 10-инчов head-up дисплей, отопляем волан и богат набор от системи за активна безопасност.

Под капака работи 3,4-литров V6 двигател с два турбокомпресора, който стандартно генерира 389 к.с. и 650 Нм въртящ момент. Мощността се предава към четирите колела чрез десетстепенна автоматична трансмисия. Подобренията по двигателя включват маслен радиатор Setrab, настройка на електронния блок за управление от Magnuson, нов въздушен охладител, всмукателна система и спортна изпускателна система.

Последвайте ни в Google News

Георги Василев

Георги Василев е автомобилен журналист в TopGear.bg, където ежедневно представя най-новото от све...

Още от автора
Предишна/Следваща
Подобни публикации