Ringbrothers се завръщат с поредната преработена американска класика за изложението SEMA 2025 г. – един наистина внушителен проект. Базираното в Уисконсин ателие, известно с преосмислянето на мощни американски автомобили, наскоро експериментира и с британски модели като Aston Martin DBS „Octavia“, представен по-рано тази година. Проектът „Kingpin“ обаче ги връща към корените им и към това, което ги превърна в утвърдено име в света на рестомод автомобилите. Според съсобственика Джим Ринг, идеята зад „Kingpin“ е да изглежда като автомобил, достоен за финалния бос във филм за Джон Уик.
Специално доработеният Ford Mustang Mach 1 от 1969 г., наречен „Kingpin“, пристига в Лас Вегас за SEMA 2025 г. с множество подобрения и мощност от над 800 к.с. Този изцяло черен, уникален проект демонстрира модерен поглед към вечната класика, съчетан с редица съвременни технологии и компоненти.
„Kingpin“ има за цел да доминира сцената и разполага с нужната мощ
Като започнем от най-интересната част – двигателя – Ringbrothers са използвали 5,0-литров Coyote от Wegner Motorsports, оборудван с механичен компресор Whipple. Тази комбинация генерира над 800 к.с., които се изпращат ексклузивно към задните колела чрез шестстепенна ръчна скоростна кутия Bowler Carbon Edition за максимално усещане при шофиране. За заплашителния звук на автомобила допринася изпускателна система от неръждаема стомана Flowmaster 44 Series и специално изработени от Ringbrothers изпускателни колектори.
Карбонови елементи за екстериора и интериора
В основата на „Kingpin“ стои шаси от Roadster Shop, което включва регулируеми койловъри Fox RS и независимо предно и задно окачване. Габаритите на Mustang Mach 1 са увеличени – с малко над 5 см отпред, близо 9 см отзад, а междуосието е удължено с почти 4 см. Това придава по-внушителна стойка на автомобила и позволява монтирането на 20-цолови задни джанти HRE Vintage Series 517, обути в гуми Michelin PS4S с размер 345/30 R20. Отличителният дизайн на джантите с пет спици е вдъхновен от състезателните автомобили Porsche 917. Спирачната система разчита на масивни компоненти Brembo – шестбутални апарати отпред и четирибутални отзад.
Карбонът е използван в множество елементи по каросерията на „Kingpin“, за да се намали теглото и да се добави по-агресивен вид, който подобрява аеродинамиката и въздушния поток. От карбон са изработени предният сплитер, предният капак, задният дифузьор, рамката на радиаторната решетка и някои акценти в интериора. Големият карбонов преден капак е бил не само естетическо, но и практическо решение, тъй като екипът е имал нужда от допълнително пространство за механичния компресор Whipple на V8 двигателя.
Интериорът разкрива изцяло преработено купе, което съчетава модерни елементи с класическото американско усещане. По-голямата част от салона е тапицирана с черна кожа от Upholstery Unlimited, а карбонови детайли и уникални емблеми допълват атмосферата. За изработката на различни компоненти, като дръжките на вратите, е използван 3D печат. Сред модерните удобства са климатична система Vintage Air Gen IV Magnum и дигитално приборно табло от Dakota Digital. Топката на скоростния лост е в цвят „Grab-Her Green“ – акцент, който се повтаря и на други места в автомобила, включително на волана, спирачните апарати Brembo и страничните огледала. От Ringbrothers са посветили над 5 500 часа за създаването на този шедьовър, който може да бъде видян на техния щанд №23191 в Централната зала.
Последвайте ни в Google News