Spectre Black Badge е най-мощният сериен автомобил, произвеждан някога от Rolls-Royce. Представен в началото на годината, моделът предлага няколко подобрения спрямо стандартния Spectre и повече мощност от електрическото си задвижване.
Вместо стандартните 575 к.с. и 900 Нм, Rolls-Royce Spectre Black Badge разполага с 659 к.с. и 1 075 Нм въртящ момент. Двата електромотора и задвижването на четирите колела му позволяват да ускори до 100 км/ч за 4.2 секунди, което е с три десети от секундата по-бързо от стандартния Spectre.
Spofec, подразделението на Novitec, специализирано в модификации на Rolls-Royce, не е променило тези показатели. Вместо това тяхното предложение придава на Spectre Black Badge много по-специален вид чрез външни аеродинамични елементи, нови джанти и няколко други детайла. Тези промени не са само козметични – те правят автомобила по-динамичен и намаляват повдигането на предницата при високи скорости.
Аеродинамични и стилистични промени
Електрическото луксозно купе вече разполага с няколко предни елемента от Spofec с габаритни светлини, които допълнително осветяват внушителната радиаторна решетка. Към тях е добавен нов преден спойлер, монтиран към стандартната броня, като именно този компонент намалява повдигането на предната ос при висока скорост. Карбоновите елементи на дифузьора, задният спойлер и спойлерът на капака на багажника допринасят за постигането на оптимален аеродинамичен баланс. Новите странични прагове с карбонов ефект подсилват визулното присъствие на автомобила.
Нови джанти и оптимизирано окачване
Както обикновено, Novitec си партнира с Vossen за изработката на джантите. При представения автомобил те са модел Spofec SP4. Размерът им е 24 инча и за двете оси, „обути“ са в гуми с размер 295/30 и се предлагат в 48 различни цвята с опционални полирани повърхности. Освен този многоспицов дизайн, тунинг компанията предлага и два други модела джанти като алтернатива, като всички са разработени съвместно с Vossen.
Модифицираният Rolls-Royce Spectre Black Badge разполага и с променено шаси. Инсталиран е комплект за снижаване на окачването, който е приближил голямото купе с 3.5 см по-близо до пътя. В резултат на това усещането зад волана би трябвало да е по-директно в сравнение със стандартния модел. От Novitec твърдят, че благодарение на тази модификация управляемостта е станала „още по-пъргава“, без това да компрометира „легендарния комфорт на возене“.
Мнозина вероятно се интересуват от цената на подобренията от Spofec за Rolls-Royce Spectre Black Badge. От Novitec не споменават конкретни суми в прессъобщението, придружаващо снимките, така че най-добрият начин да се получи информация е чрез директен контакт с тунинг компанията.
Последвайте ни в Google News