Детайли за промяната в оборудването
Ford променя конфигурацията на интериора за Mustang модел 2026 г., превръщайки панорамния инфоразвлекателен дисплей в допълнителна опция на стойност 1000 долара за премиум нивата на оборудване. Досега този елемент беше стандартен, а промяната кара ентусиастите да преизчисляват бюджетите си.
Единният панел с магнезиева рамка, който обединява 12,4-инчовото приборно табло и 13,2-инчовия сензорен екран в извита панорама, вече не е стандартен за версиите EcoBoost Premium и GT Premium. Сега той се предлага като самостоятелна опция или е включен в пакети от по-висок клас, които добавят между 2900 и 3000 долара към цената. Важно е да се отбележи, че тази промяна не носи функционални подобрения, а е чисто козметична. Всички модели Mustang запазват същите бързи и качествени екрани, независимо дали са обединени или разделени, така че на практика се плаща за по-атрактивен вид, който потенциално би усложнил бъдещи ремонти.
От компанията обясняват решението си с нуждата да балансират разходите в условията на труден пазар, като запазват базовите цени на нивата от 2025 г. За феновете обаче това означава да платят същата сума за по-малко стандартно оборудване, освен ако не изберат по-високо ниво. В комбинация с активната изпускателна система за 1595 долара, математиката се променя. В този контекст панорамният екран изглежда като добавка от 595 долара към пакета за по-добро представяне.
Компенсации и други промени
Все пак има и добри новини, които смекчават разочарованието. Появяват се нови цветове без допълнително заплащане като яркото Orange Fury (което е по-скоро лимонено, отколкото оранжево) и студеното Adriatic Blue. Пакетът FX, вдъхновен от 80-те години на миналия век, добавя носталгична нотка. Пакетите, насочени към употреба на писта, запазват цените си, което прави спортното изживяване достъпно.
Базовите версии EcoBoost и GT не са засегнати от промяната, тъй като никога не са предлагали обединения дисплей, а върховият модел Dark Horse го запазва като стандарт. Така, ако някой желае кожени седалки заедно с панорамния кокпит, ще трябва да предвиди допълнителния разход. Ford залага на това, че привлекателността на тази опция все пак ще спечели купувачите.
Този ход отразява по-широка тенденция в индустрията за намаляване на разходите, като производителите премахват елементи от стандартното оборудване, за да запазят печалбите си без да увеличават цените. Феновете на Mustang може и да приемат промяната, разглеждайки я по-скоро като възможност за персонализация, отколкото като орязване на оборудването. Как това ще се отрази на продажбите, предстои да видим. Стратегията на Ford за съотношението цена-качество е поставена под лупа, докато купувачите се опитват да намерят баланс в бюджета си.
Последвайте ни в Google News