Isuzu UK стартира стратегическо партньорство с National Grid Electricity Distribution (NGED) за тестване и финализиране на предстоящия D-Max EV преди пазарния му дебют в началото на 2026 г. NGED, един от най-големите оператори на електроразпределителни мрежи във Великобритания, ще възложи на осем свои инженери да изпробват електрическия пикап в реални работни условия в регионите на Мидландс, Южен Уелс и Югозападна Англия.
Дейвид Касиди, техник в NGED, коментира, че Isuzu и компанията Strongs са били напълно откровени относно възможните характеристики и компромисите, като например този между полезния товар и размера на батерията. Той добави, че самият автомобил се усеща впечатляващо подобно на настоящите дизелови модели, което улеснява прехода. Касиди заяви, че е развълнуван от възможността да изпробва електрическия пикап в ежедневната си работа.
Ключови технически характеристики
Новият D-Max EV съчетава изцяло електрическо задвижване с нулеви емисии с доказаната 4×4 архитектура на пикапите Isuzu. Основните му параметри включват система за постоянно задвижване на четирите колела с два електромотора, които осигуряват обща мощност от 140 кВт (190 к.с.) и 325 Нм въртящ момент, както и литиево-йонна батерия с капацитет 66,9 кВтч.
Пикапът запазва своята функционалност с капацитет на теглене от 3,5 тона и полезен товар от 1 тон. Проходимостта е гарантирана от пътен просвет от 210 мм и дълбочина на газене от 600 мм, допълнени от ъгъл на заход от 30,5° и ъгъл на отход от 24,2°. Тези спецификации потвърждават, че D-Max EV предлага уникална комбинация от нулеви емисии и истински 4×4 възможности, което го прави особено подходящ за тежки условия на работа в комунални и търговски приложения.
Последвайте ни в Google News