Отвътре интериорът изглежда вече леко остарял и няма функциите от Х3/Х4. Управлението на системите както винаги е поверено на роторен бутон, като опция имате хед-ъп дисплей.
X1 обаче излиза срещу нелека конкуренция като Volvo XC40, Jaguar E-Pace, Mercedes GLA и Audi Q3. А освен това за по-изтънчените клиенти има по-спортно ориентираното Х2. Двигателят в 25 d е 2,0-литров с две турбини – една за ниските обороти и другата при по-високите. Мощността е 231 к.с., максималният въртящ момент 450 Нм, на разположение още от 1500 об./мин. Разполагате с доста допълнителен ресурс, който може да използвате по всяко време за излитане на тези 1575 кг. Комбинираният разход е малко над 5,0 л/100 км, което е доста добре за кола, която ускорява от 0 до 100 км/ч за 6,6 сек.
Моторът е тих и еластичен, окачването се справя чудесно със завоите, изключително балансирано. Естествено това не е офроудър, но може да ви свърши работа, ако минавате през неравности или излизате извън пътя по черни пътища. Чудесна семейна кола за активна фамилия, която обича да пътува.
Данни
BMW X1 25d xDrive
1995 куб. см, 4-цил. редови, дизел, туин-турбо, 231 к.с., 450 Нм
Трансмисия: 8-степенна автоматична, 4х4
Динамика: 0-100 км/ч за 6,6 сек, 235 км/ч
Разход: 5,1 л/100 км, 133 гр/км
Маса: 1575
Присъда: Много добре балансиран автомобил, не е загубил спортни гени с напречния двигател, който е осигурил повече пространство отзад.