Понякога по-малкото е повече, особено в света на тунинга. Оказва се, че новият мощен спортен седан на BMW се нуждае само от няколко специално подбрани щриха, за да се открои по правилния начин. Този автомобил може да послужи за пример на някои тунинг компании, тъй като изглежда изключително балансиран и не би изглеждал не на място до своите емблематични предшественици, които никога не са имали нужда от доработки, за да изглеждат добре.
Фини промени с голям ефект
Първото нещо, което се набива на очи в този BMW M5 модел 2025 г., е сатенено черният цвят. Вероятно става въпрос за фолио, но не е изключено да е и боя. Автомобилът е оборудван с преден сплитер, странични прагове и заден дифузьор, които допринасят за специалната му визия. Освен това е по-близо до асфалта благодарение на спортно окачване от KW. Затъмнените стъкла създават по-агресивен вид, а джантите са основният акцент в проекта, поне според Vossen.
Макар да изглежда като компютърно генериран проект, този BMW M5 Sedan е напълно реален. Струва си да се отбележи, че това е един от малкото примери за доработен автомобил от ново поколение, който изглежда наистина добре.
Фокус върху джантите
Именно Vossen е производител на джантите, които на този M5 са в цвят полиран алуминий. Моделът се нарича S21-13, съставен е от три части и, както е обичайно за творенията на този производител, се предлага в множество размери и покрития. Клиентите могат да избират между 48 различни цвята, след като решат кой размер подхожда най-добре на автомобила им. Цените на тези джанти започват от 2600 долара за брой за най-малкия наличен размер от 19 инча и достигат до поне 3300 долара за 26-инчовите варианти.
Освен на представения модел на BMW, джантите S21-13 на Vossen могат да бъдат видени и на BMW Серия 8, Mercedes-Benz EQS SUV и Mercedes-Maybach S-Class. От официалния уебсайт на компанията става ясно, че този комплект е проектиран да бъде съвместим и с луксозните автомобили на Rolls-Royce. Като опция се предлагат и нови капачки за вентили и спортни централни капачки.
Въпреки че тази конкретна конфигурация може и да не е първият избор за всеки собственик на новото поколение BMW M5, независимо дали седан или комби, е невъзможно да не се признае добре изпълненият проект. Това е особено вярно, като се има предвид, че стандартният дизайн на G9X M5 не се харесва на всички. Този факт носи допълнителни точки на въпросния автомобил и е повод за поздравления към неговия собственик.
Последвайте ни в Google News