Новият хибриден SUV на MG дебютира във Филипините

MG Motor Philippines официално представи изцяло новия MG HS Hybrid+ на местния пазар. Този ход подчертава стратегическия завой на марката към хибридни автомобили и такива с ново енергийно задвижване.

Технически характеристики и оборудване

Автомобилът е оборудван с 1,5-литров четирицилиндров турбо двигател, съчетан с мощен електромотор и специализирана двустепенна хибридна трансмисия. Комбинираната мощност на системата достига 224 к.с. и 340 Нм въртящ момент, а максималната скорост е 190 км/ч.

По отношение на комфорта, технологиите и безопасността, HS Hybrid+ е добре оборудван. Интериорът разполага с два 12,3-инчови цифрови дисплея – един за приборното табло и един за инфоразвлекателната система, която поддържа Apple CarPlay, Android Auto и безжично зареждане на смартфони.

Удобствата за пътниците включват двузонов климатроник с пречиствател на въздуха, електрически регулируема в шест посоки шофьорска седалка с памет, панорамен покрив, безконтактно отваряне на багажника и затъмнени задни стъкла. Моделът разполага и с пълния пакет системи за безопасност и асистенция на водача MG Pilot, който включва адаптивен круиз контрол, автономно аварийно спиране, асистент за поддържане на лентата, следене на мъртвата зона и 360-градусова камера. Автомобилът е получил максимална оценка от 5 звезди на тестовете за безопасност на Euro NCAP и ANCAP.

Цени, цветове и пазарно позициониране

При представянето си моделът ще се предлага в цветовете Black Pearl, Lunar Gray, Pearl White, Champagne Silver и Diamond Red. Началната му цена е 1 388 888 филипински песос, което е с 10 000 по-малко от стандартната цена от 1 398 888 песос. С това ценообразуване моделът се позиционира в сегмента на компактните кросоувъри и SUV автомобили като предложение с отлично съотношение между цена и качество.

MG Pavilion в Бонифасио Глоубъл Сити

За да съвпадне с премиерата на HS Hybrid+ и да подчертае фокуса си върху хибридната мобилност, MG Philippines откри специален павилион в Бонифасио Глоубъл Сити (BGC), Тагиг. Той ще функционира от ноември 2025 г. до януари 2026 г., като ще предлага на посетителите тримесечно потапяне в света на марката.

В павилиона е изложено пълното портфолио на MG, включващо хибридни, електрически, бензинови и дизелови модели. Интерактивните зони включват експонати за хибридни технологии, инсталация, посветена на британското наследство на MG, ексклузивни брандирани стоки и зони за почивка.

Посетителите са поканени да тестват най-новите модели на MG. Компанията ще бъде домакин и на събития с празнична тематика, съобразени с коледния сезон в BGC, като ще има и специални оферти за ограничен период от време.

Пазарен растеж и стратегия на марката

Появата на HS Hybrid+ и откриването на павилиона са част от по-широка тенденция на растеж за MG на местния пазар. През 2024 г. марката отчете най-високите си годишни продажби с над 9 000 продадени автомобила, което я изкачи до деветата най-продавана автомобилна марка в страната. През първата половина на 2025 г. MG е продала 4 632 автомобила, което е ръст от близо 18% на годишна база. Миналата година компанията обяви, че целта ѝ е в рамките на няколко години да се нареди сред петте най-продавани автомобилни марки.

Тези числа сигнализират за нарастващо потребителско приемане и доверие в MG, особено с разширяването на гамата от хибридни и електрически автомобили. След смяната на собствеността на дистрибутора през 2023 г., когато SAIC Motor Philippines, Inc. (SMP) стана официален вносител, MG разшири дилърската си мрежа до 46 представителства, като целта е те да станат 50 до следващата година.

Тази експанзия, в съчетание с въвеждането на нови хибридни и електрически модели, означава, че MG се позиционира да привлече не само купувачи, търсещи добро съотношение цена-качество, но и тези, които търсят по-екологични и ефективни транспортни решения.

Последвайте ни в Google News

Никола Стоянов

Никола Стоянов е автомобилен журналист в TopGear.bg, специализиран в разказването на истории зад ...

Още от автора
Предишна/Следваща
Подобни публикации