Chery Fulwin T9L разкрива 354 к.с. и задвижване на четирите колела

Предстоящият модел Fulwin T9L на Chery се появи в последните документи на китайското Министерство на промишлеността и информационните технологии, които предоставят най-пълния набор от спецификации за плъгин хибрида досега. Автомобилът беше показан за първи път на автомобилното изложение в Гуанджоу през 2025 г. Планира се да навлезе на китайския пазар през първото тримесечие на 2026 г., като ще се позиционира в разрастващия се сегмент на плъгин хибридните SUV модели от среден клас.

Дизайн и конфигурации

Документите разкриват, че Fulwin T9L ще се предлага в конфигурации със задвижване на предните колела и със задвижване на четирите колела. Версията с предно предаване е с плътна предна решетка, докато вариантът със задвижване на четирите колела използва по-традиционен дизайн на решетката. Някои нива на оборудване включват LiDAR сензор, монтиран на покрива, като и при двете конфигурации са налични L-образни дневни светлини. Други външни елементи включват цяла задна светлинна лента, спойлер на покрива, релси на покрива, частично скрити дръжки на вратите и опции за 19- или 20-цолови джанти.

Автомобилът е с дължина 4870 мм, широчина 1930 мм и височина 1710 мм, а междуосието му е 2920 мм. Моделът остава петместен, като на този етап не се предвиждат шест- или седемместни конфигурации. Дизайнът запазва много елементи от по-ранната концепция, включително профил, който отговаря на позиционирането му като SUV от среден клас.

Интериор и технологии

Оборудването в интериора включва голям централен екран, изцяло цифрово приборно табло, 3-нанометров чип за управление на кокпита и инфоразвлекателна система Fulwin UI 2.0. В купето са интегрирани безжично зареждане за мобилни телефони, отворени поставки за чаши и електрически регулируеми задни седалки. Предните седалки предлагат множество електрически настройки, отопление, вентилация, масаж, памет и опора за краката, като първият и вторият ред могат да образуват конфигурация с две легла.

Допълнителните функции включват аудиосистема с 23 високоговорителя и мощност 1080 вата, отделение с контролирана температура в диапазона от -6 до 50 градуса по Целзий и амбиентно осветление. Системите за подпомагане на водача включват хардуера Falcon 700+, чип Horizon Journey 6P с изчислителна мощност от 560 TOPS и 27 сензора.

Задвижване и пробег

Плъгин хибридното задвижване е базирано на системата Kunpeng Super Hybrid C-DM, съчетана с трансмисия DHT260. 1,5-литровият турбо двигател произвежда 156 к.с. (115 кВт), като допринася за комбинирана системна мощност от 354 к.с. (260 кВт) и максимален въртящ момент от 330 Нм. Версията с предно задвижване има максимална скорост от 180 км/ч, докато тази със задвижване на четирите колела достига по-висока скорост и ускорява от 0 до 100 км/ч за около пет секунди.

Опциите за батерии при модела с предно задвижване включват капацитети от 19,527 и 32,659 кВтч, които съответстват на пробег само на ток от 101 и 170 км по цикъла CLTC. Публикуваните данни за разхода на гориво показват минимум 3,9 литра на 100 км по стандарта CLTC, когато батерията е изтощена.

В категорията на плъгин хибридните SUV модели от среден клас в Китай в момента най-продавани са BYD Sealion 06 DM-i, Changan Nevo Q07 и BYD Song L DM-i. Fulwin T9L ще се присъедини към тази конкурентна група, когато доставките му започнат през 2026 г.

Последвайте ни в Google News
Предишна/Следваща
Подобни публикации