Японската компания официално обяви, че вдига цените
Японският производител Toyota отчита сериозен спад в печалбите за последното тримесечие. Става дума за цели 25 процента, а във финансово измерение това са $3,89 млрд.
Нетните приходи също са доста надолу – паднали са с 32% ($3 млрд.), въпреки че продажбите да са се увеличили с 10% до 2,5 млн. автомобила за тримесечието юли – септември. Лошите резултати накараха шефовете на компанията да вдигне цените, което пък ядоса потребителите.
Също така бе поставен въпросът за това до колко правилна е стратегията с хибридите, която Toyota има от доста време. Известно е, че японците залагат на хибридни автомобили и са против цялостното електрифициране. Явно обаче по този начин няма да им се получи да регистрират добри резултати и може би ще се наложи да направят промени във виждането си за бъдещето.