Най-новото Audi A1 със сигурност подобрява играта си от визуална гледна точка и с широката си решетка, която наподобява тази на суперавтомобила R8, луксозното супермини изглежда спортно. Реалността е по-малко вълнуваща на пътя, защото въпреки че A1 се справя много компетентно и се вози добре, той няма спортните качества на своя ключов съперник MINI. Въпреки това, той печели позиции, когато става дума за финес, тъй като A1 е почти толкова тих и спокоен за возене, колкото Mercedes C-Class. Интериорният дизайн изглежда много луксозен – но по-внимателна проверка разкрива много подобни материали, използвани за много по-евтиния VW Polo. Изборът на двигатели е ограничен, но производителността е задоволителна и е налична само просторна каросерия с пет врати, която е доста практична.
Второто поколение Audi A1 вече се предлага само като хечбек с пет врати, което се нарича Sportback, докато моделът Citycarver е с по-висок клас със своя SUV-lite стил, но вече не се предлага. Предишният модел беше наличен и с три врати, но тази опция вече не е налице. Опциите за задвижване на A1 са само сянка на това, което беше налично преди, но поне има приличен брой нива на оборудване, които клиентите могат да разглеждат. Серията стартира с A1 Technik, който включва 15-инчови алуминиеви джанти, LED фарове и задни светлини, 8,8-инчов цветен сензорен екран и интерфейс за смартфон на Audi. Следващата е спортната облицовка, която ви дава по-големи 16-инчови 10-спицови алуминиеви джанти в стил турбина, предни спортни седалки, задни сензори за паркиране и круиз контрол, заедно с някои незначителни промени в екстериора.

Абонирай се
Уведомете за
guest
0 Коментари
Inline Feedbacks
Виж всички коментари

Подобни публикации