Xiaomi EV, клонът на компанията, който се занимава с производство на ел. автомобили планира да увеличи капацитета си, като удвои работното време – от 8 на 16 часа дневно, а по-късно тази година започва и строеж на нов завод.

Това се случва, поради увеличаващо се търсене на ел. автомобилите на бранда. Според компанията, в завода се е достигнало до впечатляваща ефективност на производството при новия модел Xiaomi SU7, като на всеки 76 секунди, от поточната линия слиза по един автомобил. Това значи по 40 бройки на час.

Новото работно време ще стартира през юни, а тогава е предвидено заводът да произвежда по 20 хиляди автомобила на месец. Имайки предвид промяната в стратегията, компанията има нужда и от още служители.

Освен това, компанията координира стратегията с доставчиците на суровини и компоненти, за да си осигури нужното за по-интензивното производство.

За моделът Xiaomi SU7, за който има огромно търсене, в момента се чака около 30 седмици. Компанията цели да достигне до 100 хиляди автомобила годишно, като наскоро премина 10 хиляди.

Xiaomi SU7 се предлага в няколко варианта в различни ценови диапазони, а амбициозния дизайн наподобява на „Тесла“ с изчистените си линии. Моделът разполага с високотехнологично гласово управление на повечето системи и мощност между 220 и 495 кВ, ускорява до 100 за 3-5 секунди и развива около 200-260 км/ч. в зависимост от модела. С пробег между 700 и 800 км и бързо зареждане, не е изненада, че търсенето расте.

Индустрията за производство на ел. автомобили се разширява, във връзка както с притесненията на правителствата за околната среда така и с разработките на подобрения на ел. двигателите, пробега и ефективността на зараждането. Хората започват да се вълнуват все повече от възможността да управляват съвременен автомобил, създаден с мисъл и за планетата, така че Xiaomi, вече известна с безупречно си качество, високи технологии и отлично клиентско обслужване, дава заявка, че смята да заеме по-голям пазарен дял.

Източник:  Car and Driver

 

, ,

Абонирай се
Уведомете за
guest
0 Коментари
Inline Feedbacks
Виж всички коментари

Подобни публикации