Новият Corvette излезе на пазара в Щатите със стартова цена под 60 000 долара, което беше прието като твърде добра новина. Но се оказа, че това не е съвсем така. Според източник на Motor Trend от GM, гигантът всъщност губи пари от всеки нов Corvette, който се продава на цена под 80 000 долара. Също така, според този източник, който говори неофициално и остава анонимен, в следващите години ще станем свидетели на покачване на цената на спортния автомобил. Дали обаче това ще бъде достатъчно?

Подобна политика не е изключение – големите марки понякога лансират топ модели, чието производство се спонсорира от компанията, но пък те се отразяват добре на имиджа на производителя. Предполага се, че такава е и схемата при новия Corvette с двигател, разположен пред задния мост – маркетинг стратезите са заложили, че при цена от 79 995 долара колата ще носи печалба. А за това трябва да помогне и изключително дългият списък от екстри – така купувачите могат с лекота да превърнат семплия си Corvette за 60 000 долара в нещо доста по-луксозно, а и по-скъпо.

Тази политика ще се прояви и при чаканите с интерес версии Z06 и ZR1, които ще предложат още мощност, скорост и спортни изживявания зад волана. Там границата, при която колите ще носят печалба е между 80 000 и 100 000 долара. Но балансът е труден, тъй като опитът, натрупан не само от GM на пазара сочи, че след като цената отскочи към 100 000 долара продажбите рязко спадат.

Абонирай се
Уведомете за
guest
0 Коментари
Inline Feedbacks
Виж всички коментари

Подобни публикации