Подобна политика не е изключение – големите марки понякога лансират топ модели, чието производство се спонсорира от компанията, но пък те се отразяват добре на имиджа на производителя. Предполага се, че такава е и схемата при новия Corvette с двигател, разположен пред задния мост – маркетинг стратезите са заложили, че при цена от 79 995 долара колата ще носи печалба. А за това трябва да помогне и изключително дългият списък от екстри – така купувачите могат с лекота да превърнат семплия си Corvette за 60 000 долара в нещо доста по-луксозно, а и по-скъпо.
Тази политика ще се прояви и при чаканите с интерес версии Z06 и ZR1, които ще предложат още мощност, скорост и спортни изживявания зад волана. Там границата, при която колите ще носят печалба е между 80 000 и 100 000 долара. Но балансът е труден, тъй като опитът, натрупан не само от GM на пазара сочи, че след като цената отскочи към 100 000 долара продажбите рязко спадат.