Суперколата Nissan GT-R има версия за състезания – GT1, която ще се предлага и в „граждански вариант“, тоест ще може да се движи по обществени пътища. С преработката на автомобила са заема британската фирма JRM Group. Тя има огромен опит при направата на състезателни коли, като подготвя сериозни промени в конструкцията на японското купе.

На първо място, ще бъде преразгледано разположението на силовия агрегат, като скоростната кутия ще бъде преместена към задната ос. За целта 6-степенна роботизирана трансмисия ще бъде заменена от секвенциална с пневматично управление. Двигателят – 3,6-литров V6 с две турбини от GT-R Nismo, остава, но мощността му ще бъде увеличена с 50 к.с. – до 650 к.с. А най-оригиналното решение е отказът от системата за задвижване на четирите колела в полза на задното предаване.

 

Промени ще има и в окачването, като пътният просвет ще може да се регулира. Самата кола ще получи името JRM GT23 и ще може да издържа на натоварване до 2 G при условие, че се използват специални състезателни гуми. Предвиждат се големи възможности за персонализация за всеки автомобил, включително и добавяне на 100 к.с. към мощността. Интериорът със състезателни седалки и волан, както и приборният панел си остават.

 

Засега динамичните характеристики на суперколата не се съобщават, но пистовият вариант ускорява от 0 до 100 км/ч за 2,6 секунди, като този показател вероятно ще бъде запазен и при JRM GT23. Още повече, че предвиденото тегло на новата версия ще е 1275 кг.

 

Британската компания планира да произведе 23 бройки от този GT-R (това си личи и от името), като всяка от тях ще струва 380 000 паунда (500 260 щатски долара). От JRM Group обещават да доставят автомобила във всяка точка на планетата.

Абонирай се
Уведомете за
guest
0 Коментари
Inline Feedbacks
Виж всички коментари

Подобни публикации