В средите на автомобилните модификации е добре известно, че инвестирането на много време и пари в даден проект не гарантира автоматично продажба веднага щом той бъде завършен. Също така е ясно, че това не е причина за отчаяние, тъй като рано или късно подходящият купувач се появява.
Въпреки това, създателите на пикапа, който разглеждаме днес, вероятно са леко разочаровани, че тяхната идея за модернизиран Chevrolet C10 от 1970 г. не е намерила своя нов собственик. Автомобилът беше предложен за продажба на търг на Mecum Indy Fall Special през изминалия уикенд, но остана притежание на настоящия си собственик, въпреки че един от участниците предложи 120 000 долара за него.
Трансформацията е дело на базираното в Уисконсин студио Topline Design and Speed и е толкова нова, че километражът показва едва 98 км. Това е особено впечатляващо, като се има предвид, че екипът е вложил над 1 000 часа работа в проекта.
Основата на пикапа е изцяло затворено шаси от JW Rod Garage, комбинирано с предно окачване от Ford Mustang II и задно окачване с 4-точково захващане. И двете оси са оборудвани с двойно регулируеми амортисьори от Viking.
Връзката с пътя се осъществява чрез ковани джанти Budnik – 19-инчови отпред и 20-инчови отзад. Те са оборудвани с гуми Nitto NT555, а спирачната сила се осигурява от дискови спирачки Wilwood.
Каросерията, която покрива шасито, изглежда като на стандартен C10 от 1970 г., но всъщност е изработена изцяло от нова стомана, с изключение на кабината. Металните панели са боядисани в цвят Bentley Magnolia White, който е съчетан с под от кленово дърво в товарния отсек.
Интериорът разкрива специално изработена тапицерия, особено при електрическите седалки, изпълнена в двуцветен тъмнокафяв нюанс. Арматурното табло е оборудвано с дигитални уреди Dakota Digital HDX, а централната конзола помещава 10-инчов сензорен екран на Sony и управление за аудиосистема Kicker.
За задвижването на целия проект отговаря V8 двигател LS3 от серията Connect & Cruise на Chevrolet Performance, чиято мощност не е уточнена. Той работи в комбинация с автоматична скоростна кутия, а силата се предава към пътя чрез модифициран заден мост от Ford с 9-инчов диференциал и предавателно число 3.50.
Сред другите акценти на проекта са двойна изпускателна система от неръждаема стомана с електронно управляеми клапи, резервоар от неръждаема стомана с обем близо 68 литра и камера за паркиране.
Най-вероятно неуспешната продажба наскоро приключилия търг няма да обезкуражи собственика на пикапа. Има голям шанс да видим автомобила отново предложен за продан, когато най-накрая ще разберем каква е очакваната цена за този впечатляващ проект.
Последвайте ни в Google News