Италианският производител на суперколи готви нов подход към управляването на превозното средство. Технологията вече е регистрирана в Европейското бюро по патентите.

Ако се съди по описанието, новият джойстик, който е вграден в седалката на водача, ще отговаря за смяна на предавките и на режимите на движение, като едновременно с това ще слуги и като колела и педали. При ускорение лостът ще се бута напред, а за спиране – назад. Съответно по същия начин ще се завива наляво или надясно. Системата ще може да се регулира, като предварително се задава увеличение или намаление на скоростта с до 50%.

Решението на Ferrari изглежда непонятно, тъй като не е ясно как джойстикът ще помага на шофьора да определи нужното усилие за спиране или ускорение, както и ъгъла на завиване. От компанията обаче твърдят, че системата е много подходяща за управление на спортна кола на шосе, тъй като е интуитивна и с нея бързо се свивка.

 

Производителят от Маранело допълва, че новата технология ще бъде за автомобили с двигатели с вътрешно горене, които ще се комбинират с електромотор в нов тип хибридна система.

Абонирай се
Уведомете за
guest
0 Коментари
Inline Feedbacks
Виж всички коментари

Подобни публикации