Става въпрос за Ferrari 250 GTO от 1962 година, купено от 55-годишния Грегор Фискен, който получил колата без оригиналната й скоростна кутия. Но е бил убеден, че малко по-късно продавачът ще му достави и трансмисията. Но това така и не се случило.
Продавачът е Бърнард Карл, адвокат от Вашингтон, който твърди, че разходите по доставянето на кутията нарушават условията на договора, подписан от него и Фискен и също така смята, че Фискен няма права върху тази трансмисия. Сега Карл съди Фискен за 500 000 долара заради разправията и усилията по намирането на трансмисията, която пък е при друг дилър на класически автомобили в Щатите.
Между 1962 и 1964 Ferrari произвежда само 39 бройки 250 GTO и днес колата е мечта на всеки един богат колекционер. Фискен е платил 44 милиона долара за неговото 250 GTO, като това е едва втората бройка от този модел и има богата състезателна история – колата е участвала в „12 часа на Себринг” през 1962, карана от Фил Хил и Оливие Жандебиен, като завършва на първо място в класа си и на второ в общото класиране.
Компанията на Фискен, която се занимава с търговия на класически автомобили купува тази кола през 2017 и веднага след това я продава на анонимен колекционер със сериозна печалба. Всичко върви добре до момента, в който Карл праща съобщение на Фискен, че трябва да бъдат платени 25 000 долара, за да бъде освободена кутията от американския дилър, където се намира. Това поставя началото на спора кой точно трябва да плати тези пари и да прати трансмисията в Англия. Карл обявява, че кутията е в Калифорния, но Фискен е отказал да я вземе оттам и така е нарушил договора между тях.
Съдебната битка продължава, но е смешно, че е стартирала от спор за 25 000 долара при цена на колата 44 милиона долара.