Мнозина смятат, че поколението E46 е най-красивото M3, създавано някога. Този модел на BMW остарява като хубаво вино и изглежда впечатляващо в сравнение със съвременните M3 и M4. Дори на фона на предстоящите модели от Neue Klasse, неговият дизайн вероятно ще продължи да изпъква.
Автомобилът не се нуждае от екстравагантен бодикит, крещящи джанти или специална боя, за да привлече вниманието. Въпреки това, една умерена промяна може да го направи още по-привлекателен. Макар и пуристите да не са съгласни, последният проект на Vorsteiner е достоен за плакат на стената.
Класически дизайн с модерни акценти
Непосветеният наблюдател може да предположи, че елементи като страничните прагове, раздутите калници, интегрирания преден спойлер и характерния заден спойлер тип „патешка опашка“ са добавени от тунинг компания. В действителност обаче всички тези компоненти са оригинални и са част от дизайна, с който BMW M3 (E46) се появява на бял свят преди повече от две десетилетия.
Истинските промени от Vorsteiner са по-дискретни, но ефектни. Задният дифузьор е с модерен дизайн, а джантите са напълно нови. Те са с Y-образни спици и широки бордове, като комбинират златист и сребрист цвят, които пасват перфектно на автомобила. Зад тях се виждат червени спирачни апарати Brembo, които захапват перфорирани дискове. Новите джанти са „обути“ с гуми Michelin с високо сцепление.
Обновен интериор
Тъмносиният цвят на купето контрастира приятно с цветните джанти и няколкото хромирани елемента. В интериора са монтирани седалки тип „корито“ от въглеродни влакна, тапицирани с черна и синя кожа. Червени акценти добавят контраст, а множество елементи са от карбон. Воланът е с три спици, обвит във велур и с логото на тунинг компанията в центъра.
Позната мощност под капака
Ако няма промени по двигателя, това BMW M3 (E46) Coupe разполага с мощност от 338 к.с. (248 kW) и въртящ момент от 355 Нм. Тези стойности се генерират от 3,2-литровия редови шестцилиндров двигател. В миналото той е работил в комбинация с роботизирана SMG трансмисия или шестстепенна ръчна скоростна кутия, като задвижването е било само на задните колела, тъй като системата xDrive все още не е била налична за M3.
Последвайте ни в Google News