Ferrari представи най-мощния модел в историята си – SF90 Stradale, който представлява хибридна хиперкола, посветена на 90-годишнината от създаването на състезателния отбор Scuderia Ferrari. Той трябва да олицетворява връзката между пътните и състезателните коли на компанията.
Главната новост при автомобила е неговият задвижващ агрегат – 4,-литров V8 с две турбини, който развива 780 к.с. и 800 Нм въртящ момент. Той работи в комбинация с хибридна система, която се състои от 3 електромотора. Един от тях е разположен между V8 и новата 8-степенна автоматична скоростна кутия с два съединителя, а другите са поставени на предната ос.
Електромоторите се захранват от литиево-йонна батерия с мощност 7,9 кВт, като развиват 220 к.с. Така мощността на SF90 Stradale е 1000 к.с., които осигуряват ускорение от 0 до 100 км/ч за 2,5 секунди и до 200 км/ч за 6,7 секунди. Максималната скорост на SF90 е 340 к/ч, като само ток купето изминава до 25 км.
SF90 Stradale е оборудвана с нов превключвател eManettino, разположен на волана. С него може да се избере един от четирите режима – изцяло електрически, хибриден, Performance (максимална мощност на V8 двигателя) и Qualify, при който всички мотори работят на пълно мощност.
Инженерите на Ferrari са разработили и нова електронна система за управление Side Slip Control (eSSC), която оптимизира динамиката на движение, включително и система за контрол на векторната тяга, при който се постига максимално разпределиие на въртящия момент между двете оси.
Автомобилът се счита за радикална еволюция при спортните коли на Ferrari, произведени през последните 20 години. Формата е лесно разпознаваема, но SF90 е оборудвана с тънки матрични фарове, изпъкнало предно стъкло, по-тънки стойки, аеродинамични престилки, високи въздухозаборници и напълно нова задна част с дифузьор и две тръби на изпускателната система, разположени по средата.