Концепцията на Toyota GR Super Sport, скоро ще се появи на пътя и пистата, като името на производствената версия, най-вероятно ще бъде различно. Състезателната версия, ще дебютира през есента на 2020г., но тестовете на писта започват още в началото на следващата година и се надяваме те да ни донесат по-ясна представа за дизайна на машината.

GR Super Sport е билетът за влизане на марката, в рамките на новите регулации на FIA World Endurance Championship. Актуализираните правила изискват от производителите, да произвеждат поне 20 пътни версии на автомобилите, в рамките на две години от началото на състезанието. Това означава, че производителите на автомобили могат по-лесно да рекламират продуктите си на пистата. В допълнение към Toyota, Aston Martin е единствената друга компания с потвърдено влизане в сериите.

Shigeki Tomoyama, президент на Gazoo Racing Company, сподели в анонс следното : „За Toyota Gazoo Racing тази нова ера на конкуренция е фантастична възможност да демонстрираме нашите умения не само като състезателен отбор срещу някои от най-добрите в бизнеса, но и като производител на спортни автомобили.“

В състезателна форма, колите трябва да разполагат с максимална мощност от 750 конски сили. Хибридната мощност е позволена, макар и не задължителна, като системата не трябва да произвежда повече от 270 коня. За да се насърчат екипите в използването на хибридни технологии, електрификацията може да захранва предния мост, давайки им възможност за задвижване на всички колела.

Като концепция, GR Super Sport използва хибридно-подпомаган, средно разположен 2.4-литров туин-турбо V6, който претендира за 986 конски сили, а дизайнът прилича повече на нещо което принадлежи на пистата, отколкото на пътя.

Цената, разбира се няма да е малка и се предполагат цифри до 1 млн. долара.

Абонирай се
Уведомете за
guest
0 Коментари
Inline Feedbacks
Виж всички коментари

Подобни публикации