Revology Cars представи своя преработен Boss 429 от 1969 г.

Лимитираният Mustang със 710 к.с. дебютира на автосалона в Лос Анджелис

Revology Cars, компания, специализирана в преработката и реставрацията на модели Mustang от 60-те години, представи своя 1969 Boss 429 по време на автомобилното изложение в Лос Анджелис през 2025 г. Проектиран, разработен и сглобен в Орландо, Флорида, новият Revology Boss 429 съчетава емблематичния дизайн на оригинала със съвременна динамика, комфорт и удобство за ежедневна употреба, се посочва в официално съобщение на компанията.

Том Скарпело, основател и главен изпълнителен директор на Revology Cars, заяви, че Boss 429 е един от най-редките и желани „масъл кар“ автомобили, създавани някога. Той добави, че версията на Revology не е копие на емблематичния модел, а негова нова интерпретация, която използва съвременни технологии, инженерни решения и производствени процеси, за да направи автомобила толкова надежден и приятен за шофиране, колкото и за гледане.

Мощност и динамика

Revology Boss 429 разполага с изцяло ново стоманено купе, сглобено чрез автоматизирани точкови заварки, заварени шевове и термообработени структурни лепила. Това създава изключително здрава структура, която подобрява качеството на возене, управляемостта и цялостното усещане за прецизност.

Задвижването се осигурява от 5,0-литров V8 двигател Ti-VCT на Ford с компресор и междинен охладител, който генерира 710 к.с. Той е съчетан с 6-степенна ръчна или 10-степенна автоматична скоростна кутия. Шасито на автомобила включва предно окачване с двойни носачи и алуминиева подрама, както и триточково задно окачване с реактивна щанга и стабилизираща щанга на Панар. Хидравличното кормилно управление с рейка и пиньон, дисковите спирачки на четирите колела с усилвател, както и специално настроените пружини и амортисьори осигуряват прецизно управление и комфортно возене.

Интериор и екстериор

В интериора Revology Boss 429 предлага изтънчена ергономия и майсторска изработка. Първокласните материали и покрития в цялата кабина създават луксозна среда, която допълва динамичния характер на автомобила, отбелязват от компанията.

Изложеният автомобил е в цвят Lava Orange – ярък нюанс на Porsche, избран от Йоши Амано, вицепрезидент на Revology по маркетинг, продажби и обслужване. Роденият в Япония Амано заяви, че в японската култура този цвят символизира смелост, щастие и късмет.

Той коментира, че енергията и духът на цвета перфектно отразяват това, което Revology прави – вдъхването на нов живот на класически автомобили.

Половината от лимитираната серия вече е продадена

Към днешна дата Revology е доставила 324 автомобила на клиенти в САЩ и 19 други държави. От компанията съобщават, че 47 клиенти са закупили два или повече автомобила Revology, което показва изключително високо ниво на клиентска лоялност. Тази лоялност се пренася и върху Boss 429, тъй като настоящи собственици на Revology, които са имали възможност да направят предварителни поръчки преди официалното представяне, вече са заявили повече от половината от производствения капацитет за следващата година, който е 50 броя.

Последвайте ни в Google News

Теодора Илиева

Автор на съдържание в онлайн медии и копирайътър с интереси в областта на технологиите, спорта и ...

Още от автора
Предишна/Следваща
Подобни публикации