Разбира се, имаше и победители в ретро парада. След дълго обсъждане затруднената комисия взе своето решение и се пристъпи към връчването на десет специални купи. При мотоциклетите спечели Виолета Влашка с Vespa 50 от 1991 г. Наградата за соц. Автомобил отиде при Драгомир Драгов с невероятно добре реставрирана Warszawa 223 от 1969 г., а от другата страна на блока Ивайло Паунов със своя Cadillac Deville от 1993 г. спечели при американските. Най-добър германски автомобил е Mercedes W110 от 1961 г. на Цветан Иванов, а янг таймер – ванкеловата Mazda RX 7 на Димитър Тодоров от 1986 г. Култовият ЗИЛ 130 на Николай Савчев взе приз при тежкотоварните автомобили, а най-стар мотоциклет бе NSU от 1937 г. на Спасимир Спасов. При колите доайен е Zastava R51 от 1951 г. на Стефан Стефанов. ; За най-добър британски автомобил бе обявен много редкия Vanden Plas Princess на Ивайло Димитров от 1960 г., а в хот род категорията спечели Николай Костов с Chevrolet Bel Air от 1963 г.
Купа на САРК Авангард бе присъдена на Маргарит Карабуров с Mercedes 190D от 1959 г., а Peugeot клуб България наградиха с купа Петър Бабачев с Peugeot 205 от 1987 г. Кирил Матеев, управител на „Шато Бургозоне” награди Румен Русев с едноименната купа на компанията руската машина Volga M21 от 1962 г. Купата на „Джи пи груп” пък спечели отново Драгомир Драгов с полската машина. Отличието чу връчи Анатоли Ангелов, представител на „Джи пи груп” АД. А атрактивната дама Катя Подова спечели наградата на публиката за своя открит Trabant. Любимата кола на кметицата на Козлодуй Маринела Николова се оказа Cadillac Deville от 1964 г. на Ангел Ангелов.