Заради силно снижената си стойка, модифицираният автомобил лесно може да бъде сбъркан с хечбек или по-късо комби. Необичайната визия за модела го отличава драстично от стандартния му вид и му придава по-агресивен, но и по-спорен силует. Тази конфигурация е далеч от класическия дизайн на Ferrari и променя изцяло възприятието за автомобила.
Промени по екстериора и окачването
Ниската стойка не разкрива напълно характера на един от най-елитните кросоувъри на пазара. За трансформацията отговаря тунинг ателието Boden Autohaus. Силно намаленият просвет се дължи на спортни пружини от Novitec, които снижават автомобила с няколко сантиметра. Това не е единственият компонент от германския тунер – този Ferrari Purosangue е оборудван и с нова ауспухова система.
Благодарение на нея италианската машина би трябвало да звучи още по-впечатляващо в сравнение със стандартния вариант. По автомобила не се забелязват допълнителни карбонови елементи – предната и задната броня, дифузьорът и всички останали детайли са оригиналните, монтирани във фабриката в Маранело. Въпреки че Novitec често си сътрудничи с Vossen за джантите на своите проекти, в този случай те са доставени от компанията Anrky.
Джантите са модел XR-205 и са с размер 22 инча отпред и 23 инча отзад, като се отличават с покритие в гланцово черно и черен титан. От официалния уебсайт на Anrky става ясно, че този модел не е ексклузивен за Ferrari Purosangue и може да бъде поръчан в различни размери и цветове. Цената им не е обявена, но със сигурност не са евтини.
Запазена V12 мощност
Самият производител на джанти сподели наскоро тези изображения в социалните мрежи, като уточни, че автомобилът е чисто нов. Не става ясно обаче дали проектът е специална поръчка на клиент, или е демонстрационен автомобил, който в даден момент ще бъде обявен за продажба.
Задвижването се осигурява от 6,5-литров атмосферен V12 двигател, който в стандартния си вид генерира 725 к.с. и 716 Нм въртящ момент. Стандартното Ferrari Purosangue ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,3 секунди и достига максимална скорост от 350 км/ч. При предишни проекти с ауспухова система от Novitec мощността е била увеличена до 755 к.с.
Последвайте ни в Google News