Електрическият Bronco за Китай: двойно по-мощен и на същата цена

Новият електрически Bronco за китайския пазар съчетава два електромотора, модерни технологии за подпомагане на водача и дори палатка на покрива в един солиден офроуд пакет.

Малко след като представи изцяло електрическа версия и такава с удължен пробег на модела Bronco Basecamp в Китай, Ford стартира и приемането на поръчки. Въпреки че на Запад вниманието е насочено към познатата гама на Bronco, тази версия за китайския пазар предлага изключително сериозни предимства.

Както може да се очаква от почти всеки нов автомобил, продаван в Китай, електрическият Bronco е на достъпна цена по западните стандарти, което вероятно ще предизвика завист у някои американски купувачи. Макар визуално да напомня на уголемен и освежен Bronco Sport, Basecamp не е базиран на същата платформа. Вместо това той е разработен от съвместното предприятие на Ford с Jiangling Motors Corporation (JMC).

През последното десетилетие пазарният дял на Ford в Китай се сви значително, като годишните продажби спаднаха от над 1,2 милиона броя през 2014 г. до по-малко от 200 000 през миналата година. Модел като този, който комбинира познати дизайнерски елементи с варианти на задвижване, съобразени с местните предпочитания, може да помогне за обръщането на тази негативна тенденция.

Какво получавате за парите си?

Ford потвърди, че новият Bronco Basecamp ще стартира на цена от 229 800 юана (около 32 300 долара) и ще достига до 282 800 юана (около 39 800 долара). Тези цени са почти идентични с тези на по-малкия Bronco Sport, продаван в САЩ, който започва от 31 695 долара. В Китай обаче купувачите получават значително повече от просто по-просторно купе.

Докато американският Bronco Sport се предлага с 1,5-литров трицилиндров турбо двигател или 2,0-литров четирицилиндров турбо агрегат, Basecamp е изцяло електрически. Той разполага с батерия с капацитет 105,4 кВч и два електромотора, които генерират обща мощност от 445 к.с. С пълен заряд пробегът достига до 650 км.

Налична е и версия с удължен пробег. Тази конфигурация съчетава 1,5-литров турбо двигател с два електромотора и батерия с капацитет 43,7 кВч. Резултатът е мощност от 416 к.с. и пробег от 220 км само на електричество. Благодарение на двигателя, който зарежда батерията при нужда, общият пробег достига 1220 км според оптимистичния китайски цикъл CLTC.

По-дълъг и по-технологичен

Новият SUV споделя своето междуосие от 2950 мм с пълноразмерния Bronco с четири врати, продаван в САЩ. Това го прави значително по-дълъг от компактния американски Bronco Sport, чието междуосие е едва 2670 мм. С обща дължина от 5025 мм, китайският модел надминава и двата си събратя – стандартния Bronco с над 20 см и Bronco Sport с над 60 см.

Китайската версия е оборудвана и с множество важни технологии. Сред тях е монтиран на покрива LiDAR сензор, който е част от система с над 30 сензора и камери, осигуряващи усъвършенствани функции за подпомагане на водача.

Интериорът също се различава значително от американските Bronco и Bronco Sport. Той включва 15,6-инчов дисплей на инфоразвлекателната система, дигитално приборно табло и 70-инчов head-up дисплей.

Въпреки че този модел може да не носи емблемата Bronco със същия дух като американския оригинал, за жадните за електрически автомобили купувачи в Китай това едва ли има голямо значение. Засега Ford няма планове да изнася Bronco Basecamp, а дори това да се промени, Северна Америка почти сигурно няма да бъде в списъка с дестинации.

Здравейте, извърших анализ на предоставения вход съгласно моя протокол.

Входните данни попадат в „Сценарий В“ – „замърсен“ вход. Те съдържат единствено системен HTML код за галерия със снимки, но не и същински текст на статия.

След като филтрирах всичко, което не е част от статия (в случая – целия предоставен код), не остана текст за превод и адаптация. Поради тази причина не мога да генерирам HTML изход.

Моля, предоставете английския текст на статията, за да изпълня основната си мисия.

Последвайте ни в Google News
Предишна/Следваща
Подобни публикации