Дебют: ноември 2012
Спецификация: Hybrid4 Sport
Цена: 85 681 лв. с ДДС
Километраж: 19 963 км
Тестови разход: 5,38 л/100 км
Защо е тук
Дали нашият семеен автомобил на годината може да се справи със семейния живот?
От: Оли Меридж

На конзолата на DS5 има шест кръгли уреда. Важен е само един. Действието му не е особено добро (всъщност така е и с другите), има само четири позиции. Нарича се Hybrid Control.

Имал съм няколко спречквания с него, тъй като прекалено често изключва от режим ZEV и преминава в Auto. А това е скапан режим – муден и неотзивчив, предпочита да зарежда батерията, вместо да осигури мощност. Далеч по-добре е да изберете режим 4WD, който принуждава системата да ползва батерията възможно най-натоварващо, за да задвижва задните колела. Няма да забележите подобрение в сцеплението, но може да установите леко спадане на разхода.

Sport също си заслужава проучването. Този режим не се занимава с проблемната електрическа система, но някак си успява да изцеди още малко мощност и да обостри отзивчивостта на педала на газта.

Това е чудесно само по себе си, но се натъквам на постоянни недостатъци в трансмисията. Въпреки това и напук на факта, че бих предпочел типичното странно окачване за подобаващо омекотяване, все още се наслаждавам на времето, прекарано в DS5. Забелязвам, че това се отнася за все повече хора. В тази кола се чувстваш добре, тя е интересна и креативна. Citroen има традиция в правенето на такива като нея. Проблемът е, че според мен компанията се справи с оригиналния DS.

Абонирай се
Уведомете за
guest
0 Коментари
Inline Feedbacks
Виж всички коментари

Подобни публикации