BMW загатна за премиера на мистериозен модел на Бъдни вечер

В празничен видеоклип на BMW е скрит силует на нов автомобил, което предизвика спекулации кой модел може да бъде разкрит преди края на месеца.

Какво се крие в сянка?

По време на празничния сезон автомобилните производители често представят тематични рекламни кампании. Обикновено те остават незабелязани, но този път BMW реши да интегрира кратък тийзър в един от своите клипове.

Видеото започва с коледен календар, който разкрива различни модели на марката, включително Серия 7. В един момент камерата се фокусира върху датата 24 декември, а от отворилата се кутийка изскачат въпросителни знаци, последвани от затъмнен силует на мистериозен автомобил.

Макар детайлите да са скрити, придружаващият текст дава някои насоки. В него се изброяват няколко електрически модела – iX1 xDrive30, iX2 xDrive30, i4 M50 xDrive, i5 M60 xDrive Touring и i7 xDrive60. Това е ясен знак, че новият автомобил също ще бъде с електрическо задвижване. Формата на каросерията силно подсказва, че става дума за кросоувър, който визуално напомня за новия iX3.

Възможните кандидати

Все още не е ясно какво точно подготвя BMW, но фотографи вече успяха да заснемат прототипи на версията iX3 M60. Очаква се този модел да разполага със спортно настроено окачване, по-мощни спирачки и характерни стилистични промени в интериора и екстериора.

Друга възможност е това да е новият i3. BMW загатва за този автомобил от месеци и компанията може да използва Бъдни вечер, за да сподели повече подробности за него.

Макар и по-малко вероятно, не е изключено да видим и кратък поглед към предстоящия iX5. Очаква се неговият дебют да се състои през следващата година, а прототипи вече са засичани многократно по време на тестове.

Въпреки това, най-сигурният залог остава нова версия на iX3. В подкрепа на тази теза е фактът, че при представянето на iX3 50 xDrive през септември от BMW заявиха, че ще последват и други изцяло електрически варианти, включително модел със задно задвижване и един електромотор. Празничният клип може да е начинът на марката да подскаже, че този момент наближава.

Последвайте ни в Google News

Теодора Илиева

Автор на съдържание в онлайн медии и копирайътър с интереси в областта на технологиите, спорта и ...

Още от автора
Предишна/Следваща
Подобни публикации