Hyundai Motor и Kia прогнозират, че техните глобални продажби на автомобили ще скочат с почти 10 процента през 2023 г. Компаниите са оптимистично настроени, въпреки факта, че миналогодишните продажби не достигнаха целта си поради проблеми във веригата за доставки.
Корейците са продали 6,85 милиона автомобила през 2022 г., с около 4 процента по-малко от общата им цел от 7,16 милиона возила.
От Hyundai и Kia заявиха, че ще се стремят към глобални продажби от 7,52 милиона автомобила тази година.
„Hyundai планира да разшири пазарния дял и да управлява бизнеси, ориентирани към рентабилността, като реагира гъвкаво на пазарните промени, ускорява прехода си към електрификация, отговаря на глобалните екологични разпоредби и оптимизира производството, логистиката и продажбите по региони“, се казва в изявление на компанията.