Nissan отново смята Европа за своя „основен пазар“. Автомобилният производител се възстановява от щетите през 2020 г., когато сви продажбите си в района, за да се съсредоточи върху САЩ, Китай и Япония.

„Nissan се справи ефективно с основната причина зад своята нерентабилност в Европа, след като пусна нови модели и намали цените“, заяви главният оперативен директор Ашвани Гупта.

„Сега, когато е на стабилна основа, Nissan промени стратегията си за финансиране в в рамките на плана за спешно преструктуриране на Nissan Next. Европа не беше един от нашите основни пазари, след като стартирахме Nissan Next, но сега нещата се промениха и разчитаме най-вече на Стария континент“, каза още той.

Приходите на компанията в Европа са били 4 милиарда йени (31 милиона долара) в рамките на тримесечието, приключило на 31 декември. Това е двойно повече от печалбата в същия период през 2021 г.

За първите 9 месеца от фискалната година на Nissan, която приключва на 31 март, загубата в Европа е 2,1 милиарда йени. Това е много добре в сравнение с 2021 г., когато загубата възлиза на цели 22,2 милиарда йени.

Абонирай се
Уведомете за
guest
0 Коментари
Inline Feedbacks
Виж всички коментари

Подобни публикации