Audi RS6 е всеобща кола, която предоставя страхотно съчетание от лукс, производителност и практичност. Един е проблемът, който има автомобила, а това е високата цена, която е непосилна за голям кръг от хора.
С приближаването на електрификацията възникват подозрения, свързани с бъдещето на модела и по-точно за неговия V8 двигател, който е с двойно турбо. Става ясно, че този мотор не е казал последната си дума, като марката имат нови идеи за него. На първо място е това, че до края на годината ще излезе по-нова и по-мощна версия на RS6 Avant, която ще се сдобие с добавка Performance към своето име.
Информацията е потвърдена от пълномощник на марката пред Wheels. Мениджърът на двата модела A6 и R8 за Авсралия – Ева Стания, сподели, че след като марката са създали R8 RWD във версия Performance е напълно удачно същото да се случи с и другия модел – RS6. Ева сподели и призовава за изчакване от страна на журналистите до края на годината, за да разберат какво ще се случи.
В това време суперкомбито притежава двигател, който развива 600 к.с, като очакваме версията Performance да прибави още около 50 к.с. към тази мощност. Тази опция на мотора се дава за кросоувъра Lamborghini Urus – разбира се мощността му ще бъде повишена до края на тази година, тъй като италианската марка подготвя Evo на най-известния си модел.
В това време пък шефът на подразделението RS – Стефан Райл, сподели, че сегашното RS6 ще е последното с двигател с вътрешно горене. Другата генерация на този модел ще се появи през 2026 г., като ще придобие хибридно задвижване. Шефът не пожела да уточни за хибридния агрегат дали ще запази V8 двигателя или ще разчита на V6, тъй като няма окончателно решение.
Появата на модела през 2026 г. означава, че ще бъде една от последните коли на производителя от Инголщад, която ще бъде с двигател с вътрешно горене. Известно е, че 2027 г. марката ще спре разработката на конвенционални превозни средства и хибриди. Всеки нов модел ще бъде с изцяло електрически задвижване.
Абонирай се
0 Коментари