100% електрическият автомобил на китайската марка ще пристигне в европейските представителства до края на 2025 г. Той предлага мощност до 326 к.с.

Denza официално навлезе на европейския пазар след представянето си на Седмицата на дизайна в Милано като първокласна марка на BYD. Най-големият производител на автомобили с plug-in в света, заедно с представянето на своя 100% електрически модел Z9GT. Автомобилът е наличен и с plug-in хибриден задвижващ механизъм.

„Denza съчетава елегантност и първокласно майсторство, за да създаде солидно усещане за сила, безопасност и мощ, като същевременно предлага изключителен финес и голяма аеродинамична ефективност“, посочва марката в представянето си.

Новият Z9GT Denza, основан през 2010 г. като съвместно предприятие между BYD и Mercedes-Benz, се възползва от европейската си инсталация, за да представи своя нов модел Z9GT, който е с размери 5,18 метра дължина, 1,99 метра ширина и 1,5 метра височина.

„Ние сме изключително горди да представим Denza Z9GT в Европа като първата стъпка в лансирането на нашата първокласна марка на континента“, коментира изпълнителният вицепрезидент на BYD Стела Ли.

Z9GT включва новата платформа E3. Интелигентна архитектура за управление, създадена „специално за Denza“ която има пионерски функции като независимо задвижване с три двигателя, независимо управление с два двигателя на задните колела, контрол на движението на автомобила и интегриране на батерията в тялото на автомобила „Cell to body“.

Denza се предлага в два варианта на двигател, напълно електрическа система или Super DM plug-in хибридна технология.

Напълно електрическата версия на Z9GT може да осигури невероятно ускорение от 0 до 100 км/ч (62 мили/ч) за около три секунди. Предният му двигател произвежда 230 kW/313 к.с., а всеки от двата му задни мотора може да достигне скорости до 21 000 об./мин, с максимална единична мощност от 240 kW/326 к.с. Интелигентната архитектура на модела позволява „един от най-високите стандарти за безопасност за пътниците в автомобила“, посочва марката. Системата за контрол на движението на превозното средство (VMC) действа като контролен център за спиране, окачване и кормилно управление и е напълно способна да управлява безопасно, ако се спука гума при скорости до 180 km/h. Конструкцията „Cell to Body“ интегрира Blade Battery в структурата на автомобила, увеличавайки цялостната здравина с 32% и намалявайки проникването при челен удар с 15% и с 35% в случай на страничен удар.

Автомобилът на китайската марка ще пристигне в европейските представителства през последното тримесечие на 2025 г. Междувременно, вторият модел Denza, D9, първокласен миниван с до седем места, ще бъде второто издание, което ще пристигне в Европа, също през следващите месеци.

Подобни публикации