„Имам много хобита, но автомобилите са голямата ми любов. Мога да говоря, да чета за коли, да ги управлявам по цял ден, без почивка. Колите са наркотик за мен. Не мога да шофирам всичко, но емоционално се привързвам към всяка машина до която се докопам и затова ми е трудно да продължа напред.

През май месец ще станат 18 години откакто се сдобих с Ferrari F40. Тази кола никога не е излизала в дъжда. Оставял съм я къде ли не, само и само да не я изваждам на дъжда, когато съм отивал някъде с нея. Има драстично повече мощност от сцепление, приятна и лека е за управление и честно казано, бих продал къщата си преди тази кола. Аз разделям автомобилите си на две групи – тези, които винаги ще бъдат до мен и онези, с които бих се разделил. В първата група попада това F40, едно F355 Spider, което купих чисто ново през 1998, ново 911R, модел 911T от 1973, който има 340 к.с. и тежи само 900 кг, плюс Mercedes E55 от 2004.

Моментално съжалих, че размених Porsche 911 Speedster за Ferrari 348, така че смених италианската кола за Testarossa, но тя пък бе прекалено необуздана, затова в крайна сметка се обзаведох с F355.

Първата ми кола беше Fiat Uno Turbo, но не можех да си позволя вноските от 120 паунда на месец. Вторият ми автомобил беше Golf GTI, но го откраднаха. Затова стигнах до типичната каляска за неуспешния млад състезателен пилот – Peugeot 205. Преди няколко години се опитах да открия Uno-то, но разбрах, че не е оцеляло. Все още се изкушавам да вдигна на крака някое MkII Golf GTI 16v, заради носталгията към моя Golf.

След като спрях да се състезавам през 2013 (Дарио беше четирикратен шампион в Индикар), прехвърлих колите си в Шотландия, защото това е най-доброто място за автомобилни разходки. Мисля, че Porsche Carrera GT изпревари Ferrari GT40 и вече е любимата кола в моя гараж.

Скоро ще ми доставят чисто нова Honda NSX. Аз участвах в развойната дейност по този модел, което беше доста интересно. Но последното ми увлечение е новия карбонов Ruf CTR, който беше показан в Женева. Би било страхотно да ми попадне атмосферна версия.“

Абонирай се
Уведомете за
guest
0 Коментари
Inline Feedbacks
Виж всички коментари

Подобни публикации