Въпреки че водородът се смята за чистото гориво на бъдещето, в средносрочен план по-вероятен заместител на дизеловите двигатели е технологията Performance Hybrid. Тя използва електрически мотор за увеличаване на мощността на бензиновия двигател, като същевременно предлага предимства по отношение на емисиите и разхода на гориво.
Без компромис с капацитета за теглене и офроуд
От австралийското подразделение на Toyota потвърдиха, че хибридният LandCruiser модел 2026 г. ще разполага със същия капацитет за теглене с прикачен товар със спирачки от 3500 кг и офроуд възможности като дизеловата версия. Именно това е причината моделът да получи зелена светлина за местния пазар, тъй като отговаря на основните изисквания на клиентите в тези области.
За момента компанията не се ангажира с прогнози дали хибридното задвижване, което при пазарния дебют ще се предлага само за най-високите нива на оборудване, ще надмине по продажби или ще замени версиите с 3,3-литров турбодизелов V6 двигател.
Доказана пазарна стратегия
Възможно е обаче Toyota да приложи същата стратегия, която използва при своите икономични хибридни модели като RAV4, Corolla и Camry. При тях бензиновите и хибридните задвижващи системи се продаваха едновременно, докато последните се наложиха на пазара, което доведе до прекратяването на производството на конвенционалните бензинови варианти.
Последвайте ни в Google NewsПредишна/Следваща

