В допълнение към изобилието от мощност, агрегата генерира въртящ момент от 800 Нм., нещо от което кола, която тежи почти 2,5 тона силно се нуждае.
Той също така, включва и мека хибридна технология, с 48-волтова система за стоп-старт функционалност, която според Audi помага за ефективността и производителността.
За комфорта, стабилността и сигурността, се грижи активното въздушно окачване, което идва като част от стандартното оборудване. Системата, може да повдига и спуска всяко колело поотделно, за да контролира движението в различни ситуации и пътища, като камерите гледащи напред, могат да открият дупки и съответно да регулират окачването спрямо тях.
Задвижването и завиването на всички колела, съчетани със спортния диференциал, спомагат за маневреността на S8 при ниски и високи скорости.
Външните промени са малки и елегантни. Предницата е претърпяла почти незабележима промяна и е съвсем малко по-агресивна. Нещата са малко по-очевидни в задната част, където 4 броя накрайници на ауспусите, заместват трапецовидните от A8.
Интериора е типично в стил 8-ма серия – лукс, технологии и комфорт. S емблемата неизменна част от интериора и седалките, като виждаме и някои въглеродни елементи. Детайлен поглед над тях, може да получите в нашата галерия.
Източник : Audi