Новото Porsche Macan Turbo вече е факт изненадата е по-малкият му двигател, който обаче осигурява повече мощност. 3,6-литровият V6 с две турбини отива в историята, а на мястото му идва друг V6, пак с две турбини, но с работен обем 2,9 литра. Но в същото време мощността на агрегата е нараснала – от 405 на 440 конски сили.
С това се постига стъпка напред в ускорението от 0 до 100 км/ч – това вече става за 4,3 секунди, т.е с 0,3 секунди по-бързо. Но, както е традицията в Porsche, този резултат идва благодарение на екстри, които се плащат допълнително – лаунч контролът работи с пакета Sport Chrono, който е в списъка с екстрите.
Прогрес има и при спирачките, за които от Porsche обещават, че ще са по-издръжливи, по-ефективни, което пък означава по-къс спирачен път.
Другите промени включват новата форма на въздухозаборниците в предната част, двойния спойлер на покрива и задната LED стоп светлина, която минава по цялата широчина на колата.
В интериора акцентите са седалките с приятно голям брой електрически настройки, по-добър тъчскрийн и място за пет човека, като последното не се е променило.