Обяснението идва от Маркус Флаш, шеф на М-дивизията, който смята, че клиентите предпочитат SUV модели с означението М, а не комбита.
„Комби версиите не влизат в плановете за М-програмата – обясни Флаш. – Ако питам наши клиенти в Австрия, Швейцария или Германия дали искат М5 комби, то най-вероятно те ще ми отговорят положително. Но ние сме глобална компания и затова такъв модел не ни е изгоден. Търсенето на SUV модели е страхотно и клиентите показват, че предпочитат и такива по-мощни и динамични автомобили.”
Освен това, Флаш даде да се разбере, че екипът му има много работа по задвижването на М-моделите, като това може да се тълкува, че и при спортните модели на марката скоростно ще навлезе електрификацията – от 48-волтовите меки хибриди до изцяло електрическите автомобили.
Флаш явно все още не е готов да посочи кой ще е първият електрифициран М-модел, но поясни, че електричеството като част от задвижващата система е „най-голямата промяна”, която ще оформи облика на моделите на BMW в близко бъдеще.