Интересното е, че средно на 5 години се подменят масови модели, в SUV сегмента или при по-достъпните автомобили. При по-мощните и спортни модели ритъмът е по-различен – вижте от колко време е на пазара Nissan GT-R например или пък 10-те години живот на Lamborghini Gallardo. Такива примери има много, но в Маранело явно са готови да променят традицията.
А причината за това се крие в желанието на мениджмънта на компанията да привлича по-бързо нови клиенти към марката, както и да не позволи на вече сигурните купувачи да се изкушават от други предложения. Затова и във Ferrari обясняват за „нови пазари”, като в случая става въпрос за дългоочаквания SUV Purosangue.
Най-вероятно стратегията за по-често лансиране на нови модели най-вероятно няма да се приложи към цялата гама на компанията. Големите GT модели с разположен отпред двигател имат по-дълъг живот, като това важи и за топ моделите като LaFerrari, които излизат в доста по-ограничена серия.
За 2019 Ferrari обяви пет нови модела, като три от тях са вече факт, до края на този месец ще видим и останалите два. И ако тази прогноза е вярна, то през 2023 би трябвало да станем свидетели на следващата сериозна моделна офанзива на марката.