Land Rover се справиха брилянтно с най-важната мисия – да не разочароват клиентите си. Новата генерация на Defender не е прекалено сладка, ретро или недодялана. Нито е скучна. Според мнозина е точно такава, каквато трябва да бъде. Офроуд способностите са безспорни, като единственото което ни остава, е да изберем един от множеството варианти на оборудване, който да ни подхожда най-добре.
Lexus LC Convertible
Нека му се порадваме, докато все още можем. Още колко дълго мислите, че ще се произвеждат автомобили с атмосферни V8 двигатели, преди да спрат петролното кранче? LC Кабрио е абстрактен, интригуващ, адски красив и много способен. Моделът запълва перфектно празнотата, която остави Maserati Gran Turismo.
Pininfarina Battista
Това че Battista споделя около 50% от техническите си компоненти с Rimac C_Two, не ни прави по-малко въодушевени за модела. Фирмата обещава умопомрачаващите 1880 к.с. и смазващите 2300 Нм въртящ момент. Ускорението от 0-100 км/ч ще се състои за около 2 секунди, а максималната скорост се очаква да бъде 350 км/ч.
Ferrari SF90 Stradale
SF90 е много важен модел, предимно защото е първият plug-in хибрид на марката. Най-бързото серийно Ferrari ще използва силно преработен туин-турбо V8 (769 к.с.) и три електромотора, за комбинирани 986 к.с. Два от въпросните електромотори са на предната ос, което означава, че SF90 е и първият двуместен спортен AWD автомобил на Ferrari.
Ford Bronco
От Ford се готвят да върнат Bronco, след като заличиха името му в средата на деветдесетте, когато клиентите спряха да купуват двуврати SUV-та. Все още няма информация с колко врати ще бъде новият модел, но знаем, че ще се появи на бял свят през пролетта на 2020-та година. Носят се слухове, че платформата е споделена с пикапа Ranger и са възможни свалящи се врати и покрив. Предстои да разберем.
Alfa Romeo Tonale
Tonale ще се появи на бял свят към края на 2020-та година, като очакванията са модела да прилича досущ на концепцията от Женева, а за задвижването ще се грижи plug-in хибридна система. Продажбите на марката не нараснаха толкова бързо, колкото самите те очакваха и може би това е техният скрит коз. Ще може ли този малък кросоувър да раздвижи нещата отново?
Corvette C8
След десетилетия на спекулации, Chevrolet най-накрая направиха Corvette със средноразположен двигател, който смело може да се опълчи на европейските си конкуренти. Говорим за McLaren 570S и Audi R8. C8 се задвижва от нов 6.2-литров V8 атмосферен двигател, който произвежда 495 к.с. и 637 Нм въртящ момент. Мощността се прехвърля към задните колела, посредством седемстепенна DCT скоростна кутия. Дизайнът е радикално променен, с цел повишаване на производителността и динамиката на автомобила.
Honda e
След като беше разкрита в концептуална форма на автосалона във Франкфурт през 2017 г., през 2020 г. Honda e най-накрая ще дебютира. Добрата новина е, че изглежда доста като всички концепции, със сладкото си личице, страничните камери (огледала) и интериор пълен с екрани. Лошата новина е, че няма голям пробег – само 218 километра. Но това има ли значение в автомобил, предназначен преди всичко за града?
Toyota GR Yaris
Yaris GR-4 представлява опитомена шосейна версия на следваща WRC кола на марката. Задвижване е поверено на сериозно подобрен трицилиндров агрегат, който е способен да произведе 275 к.с. и близо 350 Нм въртящ момент. Черешката на тортата ще бъде задвижването на всички колела. Моделът вече дебютира на 10 януари на салона в Токио.
McLaren Speedtail
Дълъг, нисък и елегантен. Това е McLaren Speedtail, посочван като духовен наследник на F1 … въпреки че Гордън Мъри и неговият T.50 може да имат какво да кажат по този въпрос. Три седалки, максимална скорост от 402 км/ч, 1036 к.с. от чудовищен V8 агрегат, комбиниран с електромотори и цена от около 4,5 милиона лева.