По-бърз при старт и с рекордна спирачна система, електрифицираният Turbo S поставя нов стандарт за флагмана на Porsche.

Porsche официално представи обновеното поколение 992.2 на своя модел 911 Turbo S, който се превръща в най-мощния сериен 911 до момента.

Модифицираният 911 Turbo S възприема хибридната система за задвижване T-Hybrid, която дебютира при версията 992.2 GTS. За разлика от GTS, който разполага с един електрически турбокомпресор (eTurbo), 3,6-литровият боксерен двигател на Turbo S е оборудван с два такива. Батерията с капацитет 1,9 кВч е пренесена от GTS варианта.

Електрифицираното задвижване на обновения 911 Turbo S генерира максимална мощност от 711 к.с. (523 кВ), което е увеличение с 61 к.с. спрямо предходния модел с неговите 650 к.с. (478 кВ). Въртящият момент остава непроменен – 800 Нм, които се предават към системата за задвижване на всички колела Porsche Traction Management (PTM) чрез осемстепенна PDK трансмисия с двоен съединител и интегриран електромотор. Важно е да се отбележи, че въртящият момент при поколението 992.2 е достъпен в значително по-широк оборотен диапазон – от 2300 до 6000 об/мин спрямо 2500 до 4000 об/мин при неговия предшественик.

От Porsche твърдят, че 911 Turbo S Coupé ускорява от 0 до 100 км/ч за 2,5 секунди, което го прави с две десети от секундата по-бърз от версия 992.1. Ускорението от 0 до 200 км/ч отнема само 8,4 секунди, което е подобрение с половин секунда. Максималната скорост е оценена на 322 км/ч.

Спирачната сила се осигурява от керамично-композитната система на Porsche (PCCB), която включва 420-милиметрови дискове отпред и 410-милиметрови отзад (увеличение с 10 мм). Това я превръща в най-голямата PCCB система, монтирана някога на двуврато Porsche. Новият 911 Turbo S е оборудван с 20-цолови предни и 21-цолови задни джанти, обути в гуми с размер съответно 255/35 и 325/30.

, ,

Подобни публикации