„S“ е олицетворение на спортния дух на моделната гама на Audi. Буква, която прави разликата, защото под външния вид на семеен автомобил, който остава почти незабелязан за необученото око, има скрита механика, която може да го превърне в почти състезателна кола, само с едно натискане на газта.

Продава се с две опции за каросерия, седан и спортбек. В зависимост от това дали искаме четири или пет врати, настоящият S3 е четвъртото поколение на този модел, един от най-популярните в гамата на Ауди. От гледна точка на естетиката си, той не представя големи вариации, ако го сравним с предишни издания, защото инженерите са работили преди всичко върху механичните аспекти. Не само по отношение на двигателя, но и върху други елементи, които пряко влияят върху неговата ефективност, като шасито и окачването. Audi S3 е кола в две варианта, от които може да избирате във всеки един момент. Може да бъде тиха семейна кола за ежедневния трафик, където ще остане незабелязана от очите на повечето участници в движението или кола, която е способна да ни покаже цялата си индивидуалност, когато искаме да се насладим на по-вълнуващо шофиране. Планинските пътища са чудесен вариант, за да оцените трансформацията, на която е способен автомобила, когато натиснете газта до край.

Това е моментът, когато колата показва цялата мощност на своя двулитров TFSI четирицилиндров двигател. Захранван от турбокомпресор, увеличава мощността си до 333 конски сили. Въртящият момент, е подобрен в сравнение с предишното поколение и осигурява цялата си сила от долната част на оборотомера. При това ниво на мощност максималната му скорост не се променя, тъй като производителят я е ограничил до 250 на час, което не е никак лошо. Но силата му на ускорение е много изненадваща, тъй като ускорява от място до 100 на час само за 4,7 секунди. В допълнение към тези цифри, поведението му при шофиране на границата е изненадващо. Спирачките на 19-инчовите джанти са подобрени и включват двубутални апарати, а окачванията са подобрени с по-ефективно амортисьориране.

Инженерите са създали система с два съединителя на изхода на задния диференциал, които разпределят силата между осите благодарение на модерната електроника. Това, съчетано с плавно, но много директно кормилно управление, осигурява много висока ефективност в тесни завои или в планински участъци. В случай на дрифт, задният мост е този, който ни помага да влезем във вътрешността на завоя, като следваме линията, която сме избрали.

Накратко, получавате усещането на рали шофьор с високо ниво на безопасност и предимството на много бързата седемстепенна автоматична скоростна кутия с двоен съединител, която водачът може да управлява, ако желае, чрез лостчета на волана.

Коженият волан, сплескан в долната част, регулира много от функциите на шофиране. А екраните, които се виждат, ни информират ясно за механичното поведение на автомобила. Централната конзола съдържа бутона за стартиране и новото копче за смяна на скоростите, а седалките осигуряват много добра опора на тялото в завои. Audi S3 се предлага в два варианта на каросерията седан и спортбек.

,

Абонирай се
Уведомете за
guest
0 Коментари
Inline Feedbacks
Виж всички коментари

Подобни публикации