BYD не прави планове да навлезе в  пазара на леки автомобили в САЩ, каза основателят Уанг Чуанфу, отхвърляйки всички твърдения, че иска да конкурира Tesla Inc. на американския пазар.

Автомобилният титан, който съобщи, че нетните приходи са се увеличили повече от пет пъти за миналата година, след като продаде рекорден брой електромобили, каза на брифинг  в сряда, че вътрешният му пазар в Китай вече е навлязъл във „фаза на пълно разширяване“ за нови -енергийни превозни средства. САЩ е следващият по големина пазар след Китай, където съревнованието между BYD, Tesla и други производители е голямо. BYD разширява присъствието си в чужбина, включително в Норвегия, Дания, Обединеното кралство, Тайланд и Австралия. Уанг прогнозира, че развитието на превозни средства с чиста енергия ще доведе до пренареждане в световната автомобилна индустрия.

Като се има предвид, че BYD засега няма да навлиза в автомобилния пазар в САЩ, Уанг не предвижда никакво въздействие от приетия скоро закон от президента Джо Байдън , който предлага щедри стимули за продажба на електромобили, но има строги изисквания за производство и снабдяване по веригата за доставки. 

BYD продаде 1,86 милиона електрически и plug-in хибриди през 2022 г., повече от предходните четири години взети заедно. Това представлява около 30% от всички продажби на нови енергийни автомобили в Китай, като половината от тях са електромобили само с батерии. За сравнение, Tesla пласира 1,31 милиона електромобила в световен мащаб. BYD спря производството на автомобили, задвижвани изцяло от изкопаеми горива миналата година.

,

Абонирай се
Уведомете за
guest
0 Коментари
Inline Feedbacks
Виж всички коментари

Подобни публикации