Нов, много по-модерен имидж и ясни подобрения в комфорта, правят този нов Sorento един от най-атрактивните автомобили в своята категория. И освен това е с наистина конкурентна цена. От пръв поглед, с преден образ, който ни напомня за стила на марката, който вече е отразен в други превъзходни модели като EV9, те му придават модерен вид.

Отстрани не се различава много от своя предшественик, но новите му джанти се открояват с 18, 19 и 20-инчови опции в зависимост от версията и желаното покритие с обща дължина от 4,81 метра. Всичко това се съчетава идеално с тази нова визия, която в задната част актуализира контура си с по-здрав образ благодарение на по-голямата броня и по-агресивните задни светлини.

Вътре, можем да видим наличието на голям брой елементи, предназначени да направят пътуването изключително приятно. Седалките са един от елементите, на които Kia, е отделила специално внимание, за да осигурят качество и комфорт при шофиране. Те са оборудвани с лумбална въздушна камера, вентилация или отопление, също включени във волана, които имат електронно регулиране и памет в зависимост от водача, който седи там. Всички пътници ще се насладят на много чиста и просторна среда, направена с качествени и устойчиви елементи като изкуствена кожа или пластмасови и синтетични елементи, с високо качество. Панорамното, извито табло е с два големи екрана, най-близкият, информира водача, а централният е за всичко, свързано с мултимедийните системи. За да го задействаме, разполагаме, в допълнение към класическата система.

Колата разполага със система за разпознаване на пръстови отпечатъци на централната конзола или интелигентна система за отваряне на вратите. Цифров ключ, ни позволява да отваряме или затваряме колата от нашия мобилен телефон. Автомобилът се адаптира много добре към магистрали, градски райони, планински пътища и офроуд писти.

Размерът на багажника може да варира от 179 литра при разгънати три реда седалки и да се увеличава, когато ги сгънем до 608, 813 и 1996. Като могат да се използват само двете предни седалки.

Теглото му, може да варира в зависимост от версията, между 1954 и 2153 килограма, е перфектно компенсирано със стабилност без съмнение, дължаща се отчасти на подобрение на окачванията.

Тази кола е чудесен вариант, за дългите семейни пътувания, за което допринася и интелигентният круиз контрол. Освен това имаме три реда седалки и седем удобни седалки, което винаги е значително предимство, когато пътувате със семейството или приятели. Тествахме 215 конски сили, хибридна и акумулаторна версия. И откриваме механика с идеално сцепление, великолепен въртящ момент и капацитет за мигновена реакция, тъй като отнема малко повече от осем секунди, за да премине от нула до сто. Купувачът може да избира между три варианта.

На върха на гамата е plug-in хибридната версия с 1.6 двигател, поддържан от 13,8 kWh батерия и общо 258 конски сили, с автоматична трансмисия и тяга 4×4. Непосредствено под него е саморегенериращият се хибрид с мощност 215 к.с. с автоматична скоростна кутия и задвижване на две или четири колела, а завършване на гамата е дизелът 2.2 с мощност 194 к.с. версия с колела.

 

Източник :La Razon

 

Абонирай се
Уведомете за
guest
0 Коментари
Inline Feedbacks
Виж всички коментари

Подобни публикации