MG основава търговската си стратегия на ненадминатите цени. Двата най-нови модела, от гамата, която е напълно обновена, са проектирани да превъзхождат по качество и производителност своите европейски и азиатски конкуренти.
Понастоящем най-бързо развиващият се автомобилен сектор в някои европейски страни като Испания са електрифицираните превозни средства. Те вече очевидно изпреварват бензиновите или дизеловите двигатели, така, че тези два нови SUV MG се предлагат и с хибридни двигатели. В новия ZS, „Плюс“ хибридизацията с електрически мотор от 75 kW, поддържа термичния двигател. А в по-големия вариант, HS plug-in хибридизацията (PHEV), му позволява пробег от 100 км., без стартиране на двигателя с вътрешно горене.
ZS е в B сегмента, който е най-популярният в момента. Това е компактен SUV с дължина 4,43 метра. Въпреки това той е по-нисък и по-широк от своя предшественик и с по-дълго междуосие. Това му осигурява повече вътрешно пространство, особено на задните седалки. Освен това има модулен багажник, който варира от 443 литра до 1457 със сгънати задни седалки.
За новия MG ZS е използван преработен 1,5-литров двигател, с турбокомпресор, с вътрешно горене, който е съчетан с електрически мотор с мощност 75 kW или100 к.с., повишавайки мощността до 197 конски сили. Достатъчно, за да задвижва автомобила с лекота и да осигури достатъчен въртящ момент за теглото му.
Батерията е 1,83 kW/h и позволява шофиране в електрически режим при спрян двигател с вътрешно горене, като осигурява реален разход от около 5,5 литра на 100. В допълнение към етикета ECO, MG ZS предлага модерно оборудване с двоен екран 7″ и 12,3″, плюс аналогов панел с бутони, по желание на клиентите. Колата е пъргава и има добро окачване.
Новият MG ZS е оборудван с пълен пакет от помощни средства за шофиране и кристално ясна 360º камера. Предлага се в седем поразителни цвята и в три нива на оборудване. Скоро към гамата ще бъде добавена изцяло бензинова версия, без хибридизация, която се очаква да бъде още по-икономична.
Въпреки, че ZS Hybrid Plus също се отличава, MG HS, SUV от C-сегмента, е по-голям от своя предшественик. Това е третото поколение на HS и е с по-дълго междуосие. Това му осигурява по-голям вътрешен капацитет и багажник с допълнителни 44 литра.
MG HS PHEV има над 100 км електрическа автономност и е 100% задвижвано от батерия. Той има 1.5 турбо бензинов двигател с мощност 140 к.с., който, добавен към електрическия мотор, осигурява общо 339 к.с., въпреки, че ще бъде около 280 реални комбинирани к.с. Работейки заедно, те ви позволяват да изминете до 1000 км., с един резервоар бензин.
В допълнение към версията PHEV, MG HS се предлага и във версия с бензинов двигател, без хибридизация, с мощност 167 к.с. Комбинацията е подобна на ZS, макар и по-добре оборудвана, с меки на допир материали и 12,3” HD екран, плюс 360º камера. Целият ADAS пакет може да се управлява дистанционно, от смартфона ви. MG HS се предлага в две нива на оборудване, докато купето се предлага в шест различни цвята.
Ценовият диапазон варира от 25 990 евро, до 29 990 евро, за испанския пазар. В сравнение с преките си конкуренти на европейския пазар тези MG са с няколко хиляди евро по-евтини и то не за сметка на качеството.
Източник: La Razon