Isuzu официално представи третото, изцяло ново поколение на пикапа D-Max, което ще дебютира на пазара през 2020 г. Моделът се отличава с по-агресивен дизайн, значително по-луксозен и технологичен интериор, както и с по-мощен турбодизелов двигател.

Това е първият изцяло нов D-Max от осем години и е самостоятелна разработка на Isuzu след прекратяването на партньорството с General Motors. Очаква се следващото поколение на Mazda BT-50 също да използва новата платформа в резултат на споразумение между двете компании от 2016 г.

Нова платформа за по-голяма здравина

Новият D-Max е построен върху изцяло нова рама, която е с 20% по-устойчива на усукване, но същевременно по-лека. Защитата от корозия също е подобрена чрез оптимизиран производствен процес. Каросерията е изработена от високоякостна стомана, което допринася както за по-високата здравина, така и за по-ниското тегло.

Размерите също са променени: междуосието при версията с двойна кабина е увеличено с 30 мм до 3 125 мм, докато общата дължина е намалена с 30 мм до 5 265 мм. Пикапът е с 10 мм по-широк (1 870 мм) и с 10 мм по-висок (1 790 мм).

Преработено окачване и подобрена маневреност

Инженерите на Isuzu са ревизирали окачването и кормилното управление за по-добра маневреност и комфорт. Диаметърът на завой е намален, а воланът е по-компактен. Предното окачване е с двойни носачи и по-високо разположени горни рамена за по-добра стабилност, докато задните листови ресори са пренастроени за оптимален баланс между комфорт и товароносимост. Дълбочината на газене е увеличена до впечатляващите 800 мм.

Модернизиран турбодизелов двигател

Под предния капак е поставен модернизиран 3,0-литров четирицилиндров турбодизелов двигател. Той генерира 140 кВт (190 к.с.) и 450 Нм въртящ момент, което е увеличение съответно с 10 кВт и 20 Нм. Двигателят е сериозно ревизиран и разполага с нов турбокомпресор с променлива геометрия, нови бутала и горивна система с по-високо налягане за по-голяма ефективност.

Двигателят може да бъде съчетан с шестстепенна механична или шестстепенна автоматична трансмисия. Автоматикът е с нов, по-компактен хидротрансформатор за по-бърза реакция. Пикапът ще се предлага със задвижване на две или четири колела (4х4), като версиите с двойно предаване получават нов, по-бърз електронен селектор за режимите 2H, 4H и 4L, както и стандартен блокаж на задния диференциал.

Изцяло нов интериор и фокус върху безопасността

Интериорът е напълно преобразен, като акцентът пада върху усещането за лукс и модерните технологии. Централно място заема новата 9,0-инчова мултимедийна система с Apple CarPlay и Android Auto, допълнена от 4,2-инчов дигитален дисплей в инструменталния панел. Таблото е изработено от по-меки материали, а новите седалки предлагат по-добра опора и електрическо регулиране в осем посоки за водача.

Безопасността също е основен приоритет. Новият D-Max е оборудван с множество асистенти за водача, включително автономно аварийно спиране, система за следене на мъртвата точка, асистент за напречен трафик отзад и нова централна въздушна възглавница между предните седалки.

Продажбите на новия Isuzu D-Max стартират първо в Тайланд, като пазарният дебют в Австралия е планиран за втората половина на 2020 г. Информация за цените и оборудването за европейския пазар ще бъде обявена на по-късен етап.

, ,

Подобни публикации