Британската марка MG се очертава като новият играч на пазара, когато говорим за евтини и достъпни автомобили. Казахме британска, но тя всъщност е притежавана от китайския гигант SAIC.
Идеята на шефовете е да бъде реален конкурент на Dacia – марката, която постигна огромен успех в сегмента на масовите и евтини возила.
Целта е автомобили MG да има по целия свят, но първо успехът да дойде в Европа. Ще има всякакви типове – малки, SUV и седани.
Изглежда, че стратегията на компанията е успешна, тъй като продажбите на Стария континент вече са доста сериозни.
Автомобилите обаче все още не са наличност във всички държави от Европа. Няма ги у нас и още в Румъния, Унгария, Литва, Латвия, Полша, Чехия, Португалия, Словакия и Швейцария. От ръководството целят до няколко години да се появят навсякъде.