На пръв поглед изглежда, че един компактен, сравнително достъпен и удобен за шофиране Jaguar би бил на челните места в класациите за продажби.

Но от лансирането си през 2015 г., Jaguar XE играе втора цигулка след своите съперници в класа – BMW Серия 3 и Audi A4.
Странно е, че седанът с четири врати не може да се наложи, тъй като отговаря на много от изискванията, към които купувачите на такива автомобили биха се насочили: изглежда добре, има премиум елементи и се предлага добре оборудван.

Базовите автомобили SE се предлагат със 17-инчови джанти, двузонов климатроник, автоматични светлини и чистачки и круиз контрол. Купето е с кожена тапицерия Prestige и отопляеми предни седалки.

Моделите R-Sport са с ксенонови фарове, спортен стайлинг комплект, 18-инчови алуминиеви джанти и спортни седалки, докато Portfolio добавя подобрена звукова система и напълно електрическо регулиране на седалката.

Кормилото е много стабилно, а балансът и прецизността на XE при завиване са допълнителни плюсове. Други такива са комфортното и тихо возене.

Изводът е, че Jaguar XE изобщо не е за изпускане и не е по-лош от конкурентите си.

Абонирай се
Уведомете за
guest
0 Коментари
Inline Feedbacks
Виж всички коментари

Подобни публикации