Cooper, Countryman и Aceman, са трите бъдещи варианта за най-желаната марка в своя сегмент.
Mini, легендата на компактните автомобили, родена през 1949 г. благодарение на вдъхновението на сър Алек Исигонис и чиято философия остава и до днес, насочва бъдещето си към пълна електрификация. Тази година е особено важна за тази марка, принадлежаща на BMW Group от 2008 г., тъй като тя напълно обновява имиджа си и пуска нов модел на пазара. Еволюция, а не революция, тъй като напълно поддържа имиджа, който го е превърнал в най-търсената кола в своя сегмент.
Mini Cooper, Countryman и Aceman са трите различни алтернативи в гамата на Mini. Последният, ще се произвежда само с електрически двигатели. Новите Cooper и Countryman вече се предлагат в представителствата и най-важната им новост е, че освен термични двигатели, те имат изцяло електрически двигатели със спортна мощност и производителност. Cooper се предлага в каросерия с три и пет врати, а кабрио версията ще бъде налична скоро.
Електрификацията става все по-важена в стратегията на Mini, която създаде първия си електрически автомобил през 2008 г. и първия си plug-in хибрид девет години по-късно.
Aceman ще бъде само електрически, а Countryman ще продължи да бъде многоенергиен, но със силно електрическо присъствие. Тази по-голяма каросерия предлага на купувача три опции за електродвигател, дизелов двигател и две напълно електрически версии с различна мощност.
В двата модела в продажба, Cooper и Countryman, електрическите версии се идентифицират с буквите E или SE в зависимост от мощността, която развиват и батериите, които са инсталирани. В случая на Cooper, тези двигатели поддържат спортния дух, който характеризира Mini Cooper в продължение на пет поколения. Батерията от 49,2 kWh, която развива 218 конски сили на версията SE, ви катапултира в ускорение, тъй като е в състояние да премине от 0 до 100 км. В час само за 6,7 секунди. Той има теоретична автономност до 402 километра и може да бъде презареден до 80% само за половин час, при мощност от най-малко 150 kW. E алтернативата е с мощност 184 конски сили и 305 км автономност.
Отвън има някои естетически модификации, а отзад фаровете са преработени. Интериорът поддържа отлично покритие и своя характерен кръгъл централен екран. Имаме усъвършенствани детайли като цифров дисплей, паркиране с мобилен телефон, асистент за паркиране с 20 сензора и др. Маркетинговите цени са 35 250 евро за E версията и 38 850 евро за по-мощната SE.
Източник :La Razon